»Som iværksætter synes jeg, det er rimeligt, at noget af den profit, man genererer, går til samfundet,« siger Jacob Jelsing, der er Danmarks 99.
-
»Som iværksætter synes jeg, det er rimeligt, at noget af den profit, man genererer, går til samfundet,« siger Jacob Jelsing, der er Danmarks 99. rigeste person.«
Hvis bare flere var som Jacob Jelsing?
-
»Som iværksætter synes jeg, det er rimeligt, at noget af den profit, man genererer, går til samfundet,« siger Jacob Jelsing, der er Danmarks 99. rigeste person.«
@folfdk det kan der jo sagtens være. Men en tilfreds person giver ikke så mange klik som et brokøre. Så det er primært de sidstnævnte vi hører om.
-
A anderslund@expressional.social shared this topic
-
@folfdk Jeg synes det er bemærkelsesværdigt at iværksætteren, som har skabt noget, er okay med skat, mens Vestas direktøren tuder.
-
@folfdk det kan der jo sagtens være. Men en tilfreds person giver ikke så mange klik som et brokøre. Så det er primært de sidstnævnte vi hører om.
@svabonius
Det er også en god pointe.
Link