Kontroll av det elektriske anlegget i eget hus i dag..
-
Kontroll av det elektriske anlegget i eget hus i dag..
@fiskelandslaget Eg hadde det rett før eg skulle selgje leilegheita og var redd kva gamle synder førre eigar hadde lagt frå seg (det var mykje rart der, men vi hadde heldigvis funne det meste på naturleg vis gjennom fem år).
-
@fiskelandslaget Eg hadde det rett før eg skulle selgje leilegheita og var redd kva gamle synder førre eigar hadde lagt frå seg (det var mykje rart der, men vi hadde heldigvis funne det meste på naturleg vis gjennom fem år).
@tanketom gir en bedre følelse ved salg da, at det er sjekket og kontrollert.

-
@tanketom gir en bedre følelse ved salg da, at det er sjekket og kontrollert.

@fiskelandslaget Absolutt! Men når vi første veke fann ei skøyteledning med ein trefaseplugg i eine enden som gjekk gjennom eit underdimensjonert kabel til sikringsskapet blei vi varsame. I den skøyteledninga stod oppvaskemaskina, på same sikring som komfyren.
-
@fiskelandslaget Absolutt! Men når vi første veke fann ei skøyteledning med ein trefaseplugg i eine enden som gjekk gjennom eit underdimensjonert kabel til sikringsskapet blei vi varsame. I den skøyteledninga stod oppvaskemaskina, på same sikring som komfyren.
@tanketom uhm.. Det var.. kreativt.
-
@tanketom uhm.. Det var.. kreativt.
@fiskelandslaget _Meget_.
-
@tanketom @fiskelandslaget Og kreativitet skal vi gi honnør til/for! Personen har jo forsøkt å finne en løsning på et problem!
-
Spent på om jeg klarer å se forskjell på klitoris og elektriker.
(For de som tar den smale referansen. :D)
@fiskelandslaget Begynne med briller?
-
@tanketom @fiskelandslaget Eg hadde ein onkel som var veldig hands-on og ordna sjølv. Bygde huset sjølv. La opp straum og vatn sjølv…
Huset står enda, utruleg nok.

-
Spent på om jeg klarer å se forskjell på klitoris og elektriker.
(For de som tar den smale referansen. :D)
Det gikk selvfølgelig veldig fint. Fikk avvik på manglende kursfortegnelse på sikringsskap i garasje, men det skulle bare mangle.
-
Det gikk selvfølgelig veldig fint. Fikk avvik på manglende kursfortegnelse på sikringsskap i garasje, men det skulle bare mangle.
@fiskelandslaget Altså, du fikk vel avvik nettopp fordi det ikke skulle mangle?
-
@fiskelandslaget Altså, du fikk vel avvik nettopp fordi det ikke skulle mangle?
@Uglesett det skulle bare mangle at jeg fikk avvik på at det manglet.

-
@tanketom @fiskelandslaget Eg hadde ein onkel som var veldig hands-on og ordna sjølv. Bygde huset sjølv. La opp straum og vatn sjølv…
Huset står enda, utruleg nok.

@pilum @fiskelandslaget Eg får legge til, sidan dette teknisk sett er offentleg skriving, at mitt problem ikkje var med hen eg kjøpte av, men ein eller anna tidlegare eigar. Var visst snikkar som meinte hen kunne gjere alt sjølv. Snekringa var ganske bra, men røyrlegginga og elektrisiteten var… ustandardisert.