Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Yasss!

Yasss!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
fairphoneeos
31 Indlæg 5 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • jpkolsen@social.data.coopJ jpkolsen@social.data.coop

    @asbjornn @BogWitch OK, fed logik. Mind mig om at udvikle en browser der hedder "_browser"

    jpkolsen@social.data.coopJ This user is from outside of this forum
    jpkolsen@social.data.coopJ This user is from outside of this forum
    jpkolsen@social.data.coop
    wrote on sidst redigeret af
    #22

    @asbjornn @BogWitch det virker sgu! Tak for forslaget 🙂

    jpkolsen@social.data.coopJ 1 Reply Last reply
    0
    • jpkolsen@social.data.coopJ jpkolsen@social.data.coop

      @asbjornn @BogWitch det virker sgu! Tak for forslaget 🙂

      jpkolsen@social.data.coopJ This user is from outside of this forum
      jpkolsen@social.data.coopJ This user is from outside of this forum
      jpkolsen@social.data.coop
      wrote sidst redigeret af
      #23

      @asbjornn Nu har jeg kørt med e/OS/ i lidt tid og mobilepay driller stadig. Den virker når den er ny-installeret, men efter lidt tid får jeg lang fejlmeddelselse inkl. "it's also possible that your phone has been modified". Det virker at geninstallere. Var det noget lignende du oplevede tidligere @BogWitch?

      asbjornn@expressional.socialA maltelau@expressional.socialM bogwitch@social.data.coopB 3 Replies Last reply
      0
      • jpkolsen@social.data.coopJ jpkolsen@social.data.coop

        @asbjornn Nu har jeg kørt med e/OS/ i lidt tid og mobilepay driller stadig. Den virker når den er ny-installeret, men efter lidt tid får jeg lang fejlmeddelselse inkl. "it's also possible that your phone has been modified". Det virker at geninstallere. Var det noget lignende du oplevede tidligere @BogWitch?

        asbjornn@expressional.socialA This user is from outside of this forum
        asbjornn@expressional.socialA This user is from outside of this forum
        asbjornn@expressional.social
        wrote sidst redigeret af
        #24

        @jpkolsen Nu testede jeg lige, og det er lige den fejl jeg får nu. Det er ellers længe siden jeg har set den. Jeg opdaterede OS i går. Det kunne have noget med det at gøre.

        @BogWitch

        jpkolsen@social.data.coopJ 1 Reply Last reply
        0
        • asbjornn@expressional.socialA asbjornn@expressional.social

          @jpkolsen Nu testede jeg lige, og det er lige den fejl jeg får nu. Det er ellers længe siden jeg har set den. Jeg opdaterede OS i går. Det kunne have noget med det at gøre.

          @BogWitch

          jpkolsen@social.data.coopJ This user is from outside of this forum
          jpkolsen@social.data.coopJ This user is from outside of this forum
          jpkolsen@social.data.coop
          wrote sidst redigeret af
          #25

          @asbjornn @BogWitch Hmm, tak. Jeg har fået den et par gange og jeg tror ikke at jeg har opdateret imellem. Men måske husker jeg det bare ikke...

          1 Reply Last reply
          0
          • jpkolsen@social.data.coopJ jpkolsen@social.data.coop

            @asbjornn Nu har jeg kørt med e/OS/ i lidt tid og mobilepay driller stadig. Den virker når den er ny-installeret, men efter lidt tid får jeg lang fejlmeddelselse inkl. "it's also possible that your phone has been modified". Det virker at geninstallere. Var det noget lignende du oplevede tidligere @BogWitch?

            maltelau@expressional.socialM This user is from outside of this forum
            maltelau@expressional.socialM This user is from outside of this forum
            maltelau@expressional.social
            wrote sidst redigeret af
            #26

            @jpkolsen @asbjornn @BogWitch same, jeg kan også kun få mobilepay til at virke i kort tid efter reinstall på /e/OS

            jpkolsen@social.data.coopJ 1 Reply Last reply
            0
            • maltelau@expressional.socialM maltelau@expressional.social

              @jpkolsen @asbjornn @BogWitch same, jeg kan også kun få mobilepay til at virke i kort tid efter reinstall på /e/OS

              jpkolsen@social.data.coopJ This user is from outside of this forum
              jpkolsen@social.data.coopJ This user is from outside of this forum
              jpkolsen@social.data.coop
              wrote sidst redigeret af
              #27

              @maltelau @asbjornn @BogWitch øv. Men tak for at bekræfte at det ikke kun er mig!

              1 Reply Last reply
              0
              • jpkolsen@social.data.coopJ jpkolsen@social.data.coop

                @asbjornn Nu har jeg kørt med e/OS/ i lidt tid og mobilepay driller stadig. Den virker når den er ny-installeret, men efter lidt tid får jeg lang fejlmeddelselse inkl. "it's also possible that your phone has been modified". Det virker at geninstallere. Var det noget lignende du oplevede tidligere @BogWitch?

                bogwitch@social.data.coopB This user is from outside of this forum
                bogwitch@social.data.coopB This user is from outside of this forum
                bogwitch@social.data.coop
                wrote sidst redigeret af bogwitch@social.data.coop
                #28

                @jpkolsen @asbjornn Hej Johan. Ja - jeg havde præcis det problem i flere måneder af foråret. Men nogle opdateringer af e/OS i maj har fixet det. Sådan ser det ihvert fald ud.
                Jeg kom på e/OS 4.0 i fredags og det fungerer stadig her

                jpkolsen@social.data.coopJ 1 Reply Last reply
                0
                • bogwitch@social.data.coopB bogwitch@social.data.coop

                  @jpkolsen @asbjornn Hej Johan. Ja - jeg havde præcis det problem i flere måneder af foråret. Men nogle opdateringer af e/OS i maj har fixet det. Sådan ser det ihvert fald ud.
                  Jeg kom på e/OS 4.0 i fredags og det fungerer stadig her

                  jpkolsen@social.data.coopJ This user is from outside of this forum
                  jpkolsen@social.data.coopJ This user is from outside of this forum
                  jpkolsen@social.data.coop
                  wrote sidst redigeret af
                  #29

                  @BogWitch @asbjornn tak for svar! Jeg er på 3.7.3 og har stadig problemet. Jeg må prøve at opdatere i aften

                  bogwitch@social.data.coopB 1 Reply Last reply
                  0
                  • jpkolsen@social.data.coopJ jpkolsen@social.data.coop

                    @BogWitch @asbjornn tak for svar! Jeg er på 3.7.3 og har stadig problemet. Jeg må prøve at opdatere i aften

                    bogwitch@social.data.coopB This user is from outside of this forum
                    bogwitch@social.data.coopB This user is from outside of this forum
                    bogwitch@social.data.coop
                    wrote sidst redigeret af
                    #30

                    @jpkolsen @asbjornn

                    Det er et forsøg værd. Jeg synes det var lidt et blandet billede på tråden om det havde virket med opdateringer.

                    Jeg har accepteret at hvis jeg vil leve med den fairphone er der nogle gange updates som gør alting mere besværligt for mig, og andre gange nogle der retter op igen. Jeg synes overordnet det går i den rigtige vej. Men det kræver altså jævnligt lidt ekstra arbejde at være anti-establishment på mobilen 😅

                    jpkolsen@social.data.coopJ 1 Reply Last reply
                    0
                    • bogwitch@social.data.coopB bogwitch@social.data.coop

                      @jpkolsen @asbjornn

                      Det er et forsøg værd. Jeg synes det var lidt et blandet billede på tråden om det havde virket med opdateringer.

                      Jeg har accepteret at hvis jeg vil leve med den fairphone er der nogle gange updates som gør alting mere besværligt for mig, og andre gange nogle der retter op igen. Jeg synes overordnet det går i den rigtige vej. Men det kræver altså jævnligt lidt ekstra arbejde at være anti-establishment på mobilen 😅

                      jpkolsen@social.data.coopJ This user is from outside of this forum
                      jpkolsen@social.data.coopJ This user is from outside of this forum
                      jpkolsen@social.data.coop
                      wrote sidst redigeret af
                      #31

                      @BogWitch @asbjornn Det er nok bare sådan det er 🙂

                      1 Reply Last reply
                      0
                      Svar
                      • Svar som emne
                      Login for at svare
                      • Ældste til nyeste
                      • Nyeste til ældste
                      • Most Votes


                      • Log ind

                      • Har du ikke en konto? Tilmeld

                      • Login or register to search.
                      Powered by NodeBB Contributors
                      Graciously hosted by data.coop
                      • First post
                        Last post
                      0
                      • Hjem
                      • Seneste
                      • Etiketter
                      • Populære
                      • Verden
                      • Bruger
                      • Grupper