Slopaganda.dk har rundet 10 tips!
-
Slopaganda.dk har rundet 10 tips! Og Venstre ligger nu alene i spidsen i Christiansborgmesterskaberne i slopaganda

@nerdd Undskyld mig, mens jeg styrer min overraskelse

-
Slopaganda.dk har rundet 10 tips! Og Venstre ligger nu alene i spidsen i Christiansborgmesterskaberne i slopaganda

@nerdd er det dig der driver den? Den nederste står der "set på" imgur.com, men screenshottet der bliver linket til ligner at det er tv2.dk

-
@nerdd Undskyld mig, mens jeg styrer min overraskelse

@fanden Der er kun to ting, der overrasker mig lige nu: At LA ikke er mere repræsenteret, og at DF slet ikke er på tavlen endnu.
-
@nerdd er det dig der driver den? Den nederste står der "set på" imgur.com, men screenshottet der bliver linket til ligner at det er tv2.dk

@reynir Ja, det ser lidt spøjst ud. Ville det være bedre med “Kilde”?
-
@fanden Der er kun to ting, der overrasker mig lige nu: At LA ikke er mere repræsenteret, og at DF slet ikke er på tavlen endnu.
-

@nerdd Jans slopaganda er godt nok tosset. Enhedslisten der løber ind gennem en åben låge med en meningsløs hængelås og kæde hvor Jan E vogter. Og i sækken ligger der åbenbart værdiløse 500-kronesedler?! Som jo blev udfaset sidste år.
Godt nok utroligt hvad der bliver lukket ud!
https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=1314536313822055&id=100057970963824
-
@reynir Ja, det ser lidt spøjst ud. Ville det være bedre med “Kilde”?
@nerdd Godt spørgsmål. Tænker man godt kan sige set på TV2 og så linke til screenshot på imgur
-
J jwcph@helvede.net shared this topic
-
@nerdd Godt spørgsmål. Tænker man godt kan sige set på TV2 og så linke til screenshot på imgur
@reynir Det er bare lidt noget bøvl. Det skal være så nemt som muligt at indsende tips, og jeg har ikke synderligt lyst til at lave et eller andet, så jeg kan annotere tips efterfølgende, når jeg henter en frisk CSV og kører den gennem html-inatoren.
-
@simonjust @fanden Heh.
-
@reynir Det er bare lidt noget bøvl. Det skal være så nemt som muligt at indsende tips, og jeg har ikke synderligt lyst til at lave et eller andet, så jeg kan annotere tips efterfølgende, når jeg henter en frisk CSV og kører den gennem html-inatoren.
@nerdd Ahh, forstår godt problematikken nu. Ja, så er "kilde" nok bedre. Ellers kunne man give opgaven til brugerne og have to felter "kilde" samt "link". Tak for at lave siden!