Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Stort set hele blå blok har støttet op om Trumps bombninger af Iran.

Stort set hele blå blok har støttet op om Trumps bombninger af Iran.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
dkpolfv26
4 Indlæg 2 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • minkonto@mastodon.socialM This user is from outside of this forum
    minkonto@mastodon.socialM This user is from outside of this forum
    minkonto@mastodon.social
    wrote sidst redigeret af

Stort set hele blå blok har støttet op om Trumps bombninger af Iran. Altså støttet op om en præsident der har truet kongeriget med krig og besættelse.

Det burde vi snakke mere om.
    #dkpol #fv26

madsenandersc@social.vivaldi.netM 1 Reply Last reply
    0
    • minkonto@mastodon.socialM minkonto@mastodon.social

Stort set hele blå blok har støttet op om Trumps bombninger af Iran. Altså støttet op om en præsident der har truet kongeriget med krig og besættelse.

Det burde vi snakke mere om.
      #dkpol #fv26

madsenandersc@social.vivaldi.netM This user is from outside of this forum
      madsenandersc@social.vivaldi.net
      wrote sidst redigeret af

@minkonto

Det er lige let nok det der, er det ikke? Jeg har ikke noget problem med at mene, at Trump egentlig helst burde have været kvalt i fødslen, men samtidig har jeg absolut ikke noget problem med at se Irans præstestyre blive bombet.

- og før du kommer med det: Nej, jeg synes absolut ikke, at Israel skal have lov til at lave et folkemord på palestinænserne, jeg mener at det er noget knald, at Mette aldrig måtte stå til regnskab for minkskandalen, EU har mange fordele og nok lige så mange fejl, F-35 flyene burde fjernes fra vores forsvar, og nej - jeg vil ikke have Store Bededag igen.

Så tror jeg, jeg har så nogenlunde dækket hele spektret.

minkonto@mastodon.socialM 1 Reply Last reply
      0
      • madsenandersc@social.vivaldi.netM madsenandersc@social.vivaldi.net

@minkonto

Det er lige let nok det der, er det ikke? Jeg har ikke noget problem med at mene, at Trump egentlig helst burde have været kvalt i fødslen, men samtidig har jeg absolut ikke noget problem med at se Irans præstestyre blive bombet.

- og før du kommer med det: Nej, jeg synes absolut ikke, at Israel skal have lov til at lave et folkemord på palestinænserne, jeg mener at det er noget knald, at Mette aldrig måtte stå til regnskab for minkskandalen, EU har mange fordele og nok lige så mange fejl, F-35 flyene burde fjernes fra vores forsvar, og nej - jeg vil ikke have Store Bededag igen.

Så tror jeg, jeg har så nogenlunde dækket hele spektret.

minkonto@mastodon.social
        wrote sidst redigeret af

@madsenandersc hvis man støtter at Trump - uden om al international ret - bomber et land - bliver det svært at brokke sig når han får lyst til fx at bombe Grønland - uden om al international ret.

Desuden hjælper Israel og USAs bomber formentlig præstestyret. I kriser og angreb udefra støtter folk typisk op om landets ledelse

madsenandersc@social.vivaldi.netM 1 Reply Last reply
        0
        • minkonto@mastodon.socialM minkonto@mastodon.social

@madsenandersc hvis man støtter at Trump - uden om al international ret - bomber et land - bliver det svært at brokke sig når han får lyst til fx at bombe Grønland - uden om al international ret.

Desuden hjælper Israel og USAs bomber formentlig præstestyret. I kriser og angreb udefra støtter folk typisk op om landets ledelse

madsenandersc@social.vivaldi.net
          wrote sidst redigeret af

@minkonto

Nåja - for de to ting er fuldstændig det samme. Danmark har nøjagtig den samme rolle i Skandinavien, som Iran har i Mellemøsten.

Jeg glemte en ting før: Nej, jeg mener på ingen måde, at USA har ret til at angribe skibe i Mellemamerika, uanset om de så fragter narko eller ej, og det kan heller ikke forsvares at angribe et land, bare fordi man ikke kan lide præsidenten.

Og nej - Venezuela og Iran er heller ikke det samme. Det er ikke engang tæt på.

1 Reply Last reply
          0
          Svar
          • Svar som emne
          Login for at svare
          • Ældste til nyeste
          • Nyeste til ældste
          • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.