Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Søgemaskine Jeg har i et stykke tid brugt Kagi, som jeg sådan set er udemærket tilfreds med, dog begynder de at have en masse AI, og den er ikke europæisk.

Søgemaskine Jeg har i et stykke tid brugt Kagi, som jeg sådan set er udemærket tilfreds med, dog begynder de at have en masse AI, og den er ikke europæisk.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
sogemaskineurukyeuropeansearchengine
2 Indlæg 2 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • C This user is from outside of this forum
    C This user is from outside of this forum
    crisper@techhub.social
    wrote sidst redigeret af
    #1

    Søgemaskine
    Jeg har i et stykke tid brugt Kagi, som jeg sådan set er udemærket tilfreds med, dog begynder de at have en masse AI, og den er ikke europæisk.

    Jeg er faldet over uruky.com og efter at have brugt den i en dags tid, tænker jeg at give den et skud som daily driver.

    Dog koster den at bruge, men hellere betale for få en søgemaskine, end en der er betalt af reklamer og fyldt med AI skrammel.

    Hvad gør andre?

    #sogemaskine #uruky #eu #european #searchengine #searchengines

    jeppe@uddannelse.socialJ 1 Reply Last reply
    0
    • C crisper@techhub.social

      Søgemaskine
      Jeg har i et stykke tid brugt Kagi, som jeg sådan set er udemærket tilfreds med, dog begynder de at have en masse AI, og den er ikke europæisk.

      Jeg er faldet over uruky.com og efter at have brugt den i en dags tid, tænker jeg at give den et skud som daily driver.

      Dog koster den at bruge, men hellere betale for få en søgemaskine, end en der er betalt af reklamer og fyldt med AI skrammel.

      Hvad gør andre?

      #sogemaskine #uruky #eu #european #searchengine #searchengines

      jeppe@uddannelse.socialJ This user is from outside of this forum
      jeppe@uddannelse.socialJ This user is from outside of this forum
      jeppe@uddannelse.social
      wrote sidst redigeret af
      #2

      @Crisper hej Crisper. Hvordan gik dit forsøg med uruky? Jeg prøvede det selv i en uges tid eller to, men jeg synes ikke det fungerede. Designet gjorde det svært at overskue og identificere gode sider. Og den fandt ofte ikke hvad jeg ledte efter. Jeg er tilbage ved Kagi.

      1 Reply Last reply
      0
      Svar
      • Svar som emne
      Login for at svare
      • Ældste til nyeste
      • Nyeste til ældste
      • Most Votes


      • Log ind

      • Har du ikke en konto? Tilmeld

      • Login or register to search.
      Powered by NodeBB Contributors
      Graciously hosted by data.coop
      • First post
        Last post
      0
      • Hjem
      • Seneste
      • Etiketter
      • Populære
      • Verden
      • Bruger
      • Grupper