For 15 år siden besluttede danske kulturinstitutioner at udfase alle andre verber end ‘at opleve’ og ‘at nyde’.
-
For 15 år siden besluttede danske kulturinstitutioner at udfase alle andre verber end ‘at opleve’ og ‘at nyde’. Og med dette skilt set i Zoo i dag er udviklingen fuldendt.
-
For 15 år siden besluttede danske kulturinstitutioner at udfase alle andre verber end ‘at opleve’ og ‘at nyde’. Og med dette skilt set i Zoo i dag er udviklingen fuldendt.
@jonassmith "Jeg vil gerne nyde denne sjældne fugl med et glas Chablis."
-
@jonassmith "Jeg vil gerne nyde denne sjældne fugl med et glas Chablis."
@oz1sej jeg synes verbet ‘at nyde’ er et irriterende synonym for ‘at spise’ eller ‘at indtage’, men her er det lettere komisk
️ -
B bogwitch@social.data.coop shared this topic
J jeppe@uddannelse.social shared this topic
T tokeriis@helvede.net shared this topic
-
@jonassmith Både komisk og trist på samme tid. 'Nyde' is doing some very heavy marketing-lifting there!
-
@jonassmith Både komisk og trist på samme tid. 'Nyde' is doing some very heavy marketing-lifting there!
@CiaraNi seriøst tung løftning!

-
@CiaraNi seriøst tung løftning!

@jonassmith Absolut
️ 
-
@jonassmith Intet er så galt, at det ikke er godt for noget. Fx her, hvor man kan nyde efeuen vokse bag skiltet.
-
@jonassmith Intet er så galt, at det ikke er godt for noget. Fx her, hvor man kan nyde efeuen vokse bag skiltet.
@malte man kan faktisk nyde den selvgroede efeu direkte fra mit foto, synes jeg