Om nokon lurer på kvifor det har vore så varmt og fint dei siste vekene fram til i dag, så kan eg avsløre at eg har vore på ei solfylt Noregsreise, med ei regnjakke i sekken, heilt fram til akkurat no – så forventer at det byrjer å regne i #Bergen inna...
-
Om nokon lurer på kvifor det har vore så varmt og fint dei siste vekene fram til i dag, så kan eg avsløre at eg har vore på ei solfylt Noregsreise, med ei regnjakke i sekken, heilt fram til akkurat no – så forventer at det byrjer å regne i #Bergen innan kvelden er omme.
-
Om nokon lurer på kvifor det har vore så varmt og fint dei siste vekene fram til i dag, så kan eg avsløre at eg har vore på ei solfylt Noregsreise, med ei regnjakke i sekken, heilt fram til akkurat no – så forventer at det byrjer å regne i #Bergen innan kvelden er omme.
Dette har også samanheng med at vi på jobb, fordi vi er valdsamt snille, delte ut paraplyar til alle deltakarar på ein sumarskule for hovudsakleg utanlandske ph.d.-ar – på det som blei den eine verkeleg fine veka i juni.