Pensjonistpartiet gonna pensjonistpartiet.
-
@tanketom Eg likar faktisk bygarasjen.
-
@pilum Eg er forsåvidt samd i at det ikkje er fordi det er stygt ein bør rive det. Det er isf. fordi ein kan drive god byutvikling ved å erstatte det med noko anna.
-
@pilum Eg er forsåvidt samd i at det ikkje er fordi det er stygt ein bør rive det. Det er isf. fordi ein kan drive god byutvikling ved å erstatte det med noko anna.
@tanketom Jau, einig i det. Park+Ride i utkantane og god kollektivtransport inn til sentrum ser ut til å fungere veldig bra ner i londi.
-
@tanketom Jau, einig i det. Park+Ride i utkantane og god kollektivtransport inn til sentrum ser ut til å fungere veldig bra ner i londi.
@pilum Park+Ride er vel litt omdiskutert effekt av i landet iflg. TØI, men optimalt sett trur eg det kan fungere. Usikker på akkurat kvar parkeringa bør vere, men ein kan uansett vere sikker på at Pensjonistpartiet meiner det burde vere meir parkering enn eg vil.
-
-
@tanketom
Eit argument for å la bygarasjen stå, er at den foreslås erstatta med mini-lagunen. https://universeodon.com/@eclogiter/115635028343046369 -
@tanketom
Eit argument for å la bygarasjen stå, er at den foreslås erstatta med mini-lagunen. https://universeodon.com/@eclogiter/115635028343046369 -
@TanteGulo @pilum Realfagsbygget er jo nydeleg!
-
@TanteGulo @pilum Realfagsbygget er jo nydeleg!
@tanketom @TanteGulo @pilum Tja, jeg synes det finnes penere bygninger på Gløshaugen, og den ekstreme betongbruken er jo litt overbrukt, men de var ganske tidlig ute og bygget fungerer godt

-
@tanketom @TanteGulo @pilum Tja, jeg synes det finnes penere bygninger på Gløshaugen, og den ekstreme betongbruken er jo litt overbrukt, men de var ganske tidlig ute og bygget fungerer godt

@atlefren @TanteGulo @pilum Gløstøs.
-
@TanteGulo @pilum @tanketom Kva med Grieghallen?
-
@TanteGulo @pilum @tanketom Kva med Grieghallen?
@Reea @TanteGulo @pilum Sakleg bygg. Styggedomen er jo Lagunen.