I dag skriver jeg i Jyllandsposten: "Du er tvunget til at tillade Google at overvåge og sælge dig
-
I dag skriver jeg i Jyllandsposten: "Du er tvunget til at tillade Google at overvåge og sælge dig
Det er muligt at gøre sig fri af Google, men bankerne bidrager nu til at gøre det vanskeligere."
-
Det er muligt at gøre sig fri af Google, men bankerne bidrager nu til at gøre det vanskeligere."
@jeppe En god enkel artikel.
Jeg kører selv e/os på 6 år, tror jeg, og der har været udfordringer og der er desværre stadig udfordringer.
Fx virker mit mobilepay ikke længere. Ret sikkert af de grunde du omtaler.
Der skal ske noget andet end bare snak i forhold til at værne om privatlivet og alternativer til tech-giganter !
-
J jeppe@uddannelse.social shared this topic
-
@jeppe En god enkel artikel.
Jeg kører selv e/os på 6 år, tror jeg, og der har været udfordringer og der er desværre stadig udfordringer.
Fx virker mit mobilepay ikke længere. Ret sikkert af de grunde du omtaler.
Der skal ske noget andet end bare snak i forhold til at værne om privatlivet og alternativer til tech-giganter !
@olepoulsen @jeppe Jeg mener jo at google play integrity api er i konflikt med eu's DMA (Digital Markets Act). Og at handling skal komme fra EU, et enkelt land er nok for lille til at tage kampen op.
-
@olepoulsen @jeppe Jeg mener jo at google play integrity api er i konflikt med eu's DMA (Digital Markets Act). Og at handling skal komme fra EU, et enkelt land er nok for lille til at tage kampen op.
@jeppe @anderslund Jeg er heller ikke i tvivl om at det er bevidste handlinger fra tech-giganters side at gøre det umuligt at omgå dem.
Det er så nogle kampe der må kæmpes. Det får mig ikke til at bruge deres produkter.
Er det ikke digitaliseringsminister Caroline Stage der skal på banen?!
-
@jeppe virkelig godt skriv Jeppe! Dit ansigstsudtryk i artiklen siger alt
-
D derhagen@snabelen.no shared this topic