Suk, nu skal man ikke kunne betale dk hostmaster direkte for sit .dk domæne men man er tvunget til at betale en mellemhandler 😞 Det er nok det dummeste jeg har hørt fra dem længe.
-
@kramse @MThaastrup @fideldonson @jhauge @mshdk @tykling perfekt, jeg har joinet
-
@kramse @MThaastrup @fideldonson @jhauge @mshdk @tykling perfekt, jeg har joinet
Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
-
@MThaastrup @fideldonson @jhauge @mshdk @tykling
min tanke pt. er måske at lave en lille Mailman mailliste med en "dns-discuss" og en dns-announce
så kan vi samle folk til generel snak og annoncere hvis nogen laver nogle gode forslag. Der kan sagten være flere i parallel og ikke one-size fits all.
@kramse @MThaastrup @fideldonson @jhauge @mshdk @tykling jeg havde mange domæner ved gratisdns og flyttede dem over til one.com da de overtog. Har ingen services hos dem ud over gratis dns service (de fleste som sekundær dns så jeg selv kan styre det). De tager prisen for domænet og intet andet, så det virker ok for mig tænker jeg.
-
@kramse @MThaastrup @fideldonson @jhauge @mshdk @tykling jeg havde mange domæner ved gratisdns og flyttede dem over til one.com da de overtog. Har ingen services hos dem ud over gratis dns service (de fleste som sekundær dns så jeg selv kan styre det). De tager prisen for domænet og intet andet, så det virker ok for mig tænker jeg.
@kimschulz @kramse @MThaastrup @fideldonson @jhauge @mshdk @tykling men skal købe domænet hos en mellemhandler, men derefter kan man betale til punktum dk.
Jeg tænkte netop i dag på at jeg savnede gratisdns... Ville være godt om nogen/en forening genoptog den opgave. One.com er virkelig dårlig brugerflade.
Jeg vil gerne på mailinglisten. -
@kimschulz @kramse @MThaastrup @fideldonson @jhauge @mshdk @tykling men skal købe domænet hos en mellemhandler, men derefter kan man betale til punktum dk.
Jeg tænkte netop i dag på at jeg savnede gratisdns... Ville være godt om nogen/en forening genoptog den opgave. One.com er virkelig dårlig brugerflade.
Jeg vil gerne på mailinglisten.@jeppe @kramse @MThaastrup @fideldonson @jhauge @mshdk @tykling jeg bruger ikke deres UI så ved ærligt ikke hvordan den er. De flyttede domænerne over og så styrer jeg dem via min egen nsd instans.
-
Jeg vil gerne på mailinglisten.@kimschulz @kramse @MThaastrup @fideldonson @jhauge @mshdk @tykling ah! Havde ikke set opslaget... Dumt. Så ser jeg frem til en løsning a la gratisdns.
-
@jeppe @kramse @MThaastrup @fideldonson @jhauge @mshdk @tykling jeg bruger ikke deres UI så ved ærligt ikke hvordan den er. De flyttede domænerne over og så styrer jeg dem via min egen nsd instans.
@kimschulz @kramse @MThaastrup @fideldonson @jhauge @mshdk @tykling det lyder avanceret! Kendte ikke nsd, så tak for at nævne det
-
@kimschulz @kramse @MThaastrup @fideldonson @jhauge @mshdk @tykling det lyder avanceret! Kendte ikke nsd, så tak for at nævne det
@jeppe @kimschulz @jhauge @mshdk nsd og unbound fra @nlnetlabs er to super gode DNS værktøjer
-
@jeppe @kimschulz @jhauge @mshdk nsd og unbound fra @nlnetlabs er to super gode DNS værktøjer
@kramse @kimschulz @jhauge @mshdk @nlnetlabs kan man bruge dem som almindeligt teknisk kompetent (vant til at håndtere server osv., men ikke til netværk)?