I går udkom min nye lille bog om (generativ) kunstig intelligens.
-
@jeppe den vil jeg meget gerne læse i Jeppe!
-
@jeppe generøst, tusind tak!
-
I går udkom min nye lille bog om (generativ) kunstig intelligens. Hvis nogen vil læse, deler jeg gerne manuspdf.
@jeppe Det er du da gået noget stille med : )
Tillykke med udgivelsen. Jeg regner med at modtage et eks. fra forlaget. #skolechat -
I går udkom min nye lille bog om (generativ) kunstig intelligens. Hvis nogen vil læse, deler jeg gerne manuspdf.
@Jeppe Bundsgaard på Mastodon - Jeg har et halvt projekt med en tekst om generisk AI og kunst, så jeg vil også meget gerne have sådan en pdf. -
@Jeppe Bundsgaard på Mastodon - Jeg har et halvt projekt med en tekst om generisk AI og kunst, så jeg vil også meget gerne have sådan en pdf.
@katharsisdrill Den ligger her: https://himmel.bundsgaard.net/s/HsFQXZBWYaNafr4
Hører gerne hvad du tænker. -
A anderslund@expressional.social shared this topic
-
Hører gerne hvad du tænker.@jeppe @katharsisdrill Bare husk at brug af generativ AI i det store hele gør en til hæler, med mindre man tænker sig meget godt om. Meget af det indhold der produceres - tekst, kode, billeder, lyd - er jo baseret på stjålne data.
-
@jeppe @katharsisdrill Bare husk at brug af generativ AI i det store hele gør en til hæler, med mindre man tænker sig meget godt om. Meget af det indhold der produceres - tekst, kode, billeder, lyd - er jo baseret på stjålne data.
@Anders Lund @Jeppe Bundsgaard på Mastodon - Jeps, intellektuelle rettigheder er pludselig ikke så vigtige for de store konglomerater. -
@Anders Lund @Jeppe Bundsgaard på Mastodon - Jeps, intellektuelle rettigheder er pludselig ikke så vigtige for de store konglomerater.
@katharsisdrill ja, det er i den grad svært at finde ud af hvad man kan, uden at blive medskyldig i amoralske forretningsmodeller. Jeg bruger selv Mistral via kagi. Og ser frem til en dansk sprogmodel.
-
Hører gerne hvad du tænker.@jeppe @katharsisdrill
I øvrigt rigtig god og velskrevet tekst, Jeppe, nu hvor jeg faktisk har læst en god del af den. Og jeg kan se at du har en god del af kritikken med, jo.
Jeg går ud fra at du har skrevet den selv
-
@jeppe @katharsisdrill
I øvrigt rigtig god og velskrevet tekst, Jeppe, nu hvor jeg faktisk har læst en god del af den. Og jeg kan se at du har en god del af kritikken med, jo.
Jeg går ud fra at du har skrevet den selv
@anderslund @katharsisdrill Tak! Ja, jeg har svedt over hvert et ord! Og jeg tror at sidste sætning er noget i retning af at jeg ikke kan beslutte mig for om jeg skal synes det er fantastisk eller helt forfærdeligt med kunstig intelligens.
Jeg er dog ikke i tvivl om at dem der i dag ejer de store virksomheder bag kunstig intelligens, er tæt på djævelen selv. -
@anderslund @katharsisdrill Tak! Ja, jeg har svedt over hvert et ord! Og jeg tror at sidste sætning er noget i retning af at jeg ikke kan beslutte mig for om jeg skal synes det er fantastisk eller helt forfærdeligt med kunstig intelligens.
Jeg er dog ikke i tvivl om at dem der i dag ejer de store virksomheder bag kunstig intelligens, er tæt på djævelen selv.@Jeppe Bundsgaard på Mastodon @Anders Lund - Så har jeg lynlæst din tekst, Jeppe. Den er virkelig god og helt nede på jorden - rigtig brugbar. Jeg har gang i alt for mange ting for tiden, men en af dem er en tekst om forholdet mellem kunst og generativ AI - og har af den grund afprøvet de forskellige systemer rimelig grundigt (da jeg opdagede at man kunne gøre det anonymt gennem duck-go-go). Det er jo også skidesjovt - jeg elsker især når den ikke virker og hallucinerer. -
@Jeppe Bundsgaard på Mastodon @Anders Lund - Så har jeg lynlæst din tekst, Jeppe. Den er virkelig god og helt nede på jorden - rigtig brugbar. Jeg har gang i alt for mange ting for tiden, men en af dem er en tekst om forholdet mellem kunst og generativ AI - og har af den grund afprøvet de forskellige systemer rimelig grundigt (da jeg opdagede at man kunne gøre det anonymt gennem duck-go-go). Det er jo også skidesjovt - jeg elsker især når den ikke virker og hallucinerer.
@katharsisdrill Tak! Det er jeg glad for at høre. Og ja, der kan være meget sjov med de maskiner. Glæder mig til at du har din tekst klar