"Når man kradser i lakken, er Microsofts nye datacentre i Vestjylland langt fra rosenrøde | Version2"
-
"Når man kradser i lakken, er Microsofts nye datacentre i Vestjylland langt fra rosenrøde | Version2"
Så har jeg sgu (!) oplevet det med. En kristendemokrat som siger det alle politikere burde vide og handle på. Serverparker gør intet som helst godt for Danmark. Det optager plads, larmer, forbruger energi og vand. Og gør os mere afhængige og usikre. Vågn nu op, I uendeligt kloge embedsfolk og politikere i kommuner og stat.
-
Så har jeg sgu (!) oplevet det med. En kristendemokrat som siger det alle politikere burde vide og handle på. Serverparker gør intet som helst godt for Danmark. Det optager plads, larmer, forbruger energi og vand. Og gør os mere afhængige og usikre. Vågn nu op, I uendeligt kloge embedsfolk og politikere i kommuner og stat.
@jeppe
️Hvis du kan lide hans kritik af Microsoft-datacentre i Vestjylland, så følg @naarestrup her i fediverset -
@jeppe
️Hvis du kan lide hans kritik af Microsoft-datacentre i Vestjylland, så følg @naarestrup her i fediverset@notsoloud @naarestrup UPS! Det gjorde jeg allerede
️. Super godt indlæg, @naarestrup -
@jeppe det er virkelig vel talt det indlæg!
Og Niclas er jo lige her på Mastodon, så vi kan snakke om det: @naarestrup