Sjovt den her kommer lige som jeg de seneste par dage har overvejet om jeg skulle forsøge mig med at lære at løbe ...
-
RE: https://mas.to/@fatbot/116368539744916542
Sjovt den her kommer lige som jeg de seneste par dage har overvejet om jeg skulle forsøge mig med at lære at løbe ...
Jeg ville gerne gøre det for knoglesundheden, men jeg har aldrig været en løber.
Og jeg har helt sikkert tanker om mine led kan holde til det ... men måske hvis jeg starter virkelig, virkelig småt ud
Det ville være en fantastisk ting at kunne.
@svedigtype Hvis Charles kan, så kan du da også!

Du skal helt sikkert bygge styrken langsomt op, men det er ikke anderledes end alle os andre, da vi begyndte.
-

Du skal helt sikkert bygge styrken langsomt op, men det er ikke anderledes end alle os andre, da vi begyndte.
@nerdd Altså, hvis jeg kunne komme til at være i stand til at løbe fem km så ville jeg føle der var noget af det vildeste jeg nogensinde har opnået

-
@nerdd Altså, hvis jeg kunne komme til at være i stand til at løbe fem km så ville jeg føle der var noget af det vildeste jeg nogensinde har opnået

@svedigtype Det er der, vi alle starter ud, så bliver det til ti, tyve osv.

-
@svedigtype Det er der, vi alle starter ud, så bliver det til ti, tyve osv.

@nerdd Det kan jeg på ingen måder forestille mig skulle ske for mig.
Jeg forestiller mig at starte med noget intervaltræning på løbebånd. Noget med at gå to min og løbe 30 sekunder

-

Jeg ved godt at det er sundt for det mentale helbred at løbe, men jeg vidste ikke at du ligefrem var med i #EnAfOs kampagnen @nerdd https://www.sst.dk/en-af-os

-
@nerdd Det kan jeg på ingen måder forestille mig skulle ske for mig.
Jeg forestiller mig at starte med noget intervaltræning på løbebånd. Noget med at gå to min og løbe 30 sekunder

@svedigtype Det lyder som en god måde at komme i gang på
Selv om løbebånd er dødens pølse (for mig i hvert fald) 
-
Ja, det er super at starte helt i det små !

-
@nerdd Det er mere overskueligt for mig at starte med fordi så skal jeg ikke bekymre mig om hvorvidt jeg har energi til at komme hjem igen, eller rute, eller hvordan jeg skal tage tid eller alt muligt andet, som meget nemt kan komme til at stå i vejen for at jeg overhovedet kommer i gang.
-
Jeg ved godt at det er sundt for det mentale helbred at løbe, men jeg vidste ikke at du ligefrem var med i #EnAfOs kampagnen @nerdd https://www.sst.dk/en-af-os

@benjaminlj Haha, det vidste jeg heller ikke, ups!
Jeg var i Toy Story-mode. -
@benjaminlj Haha, det vidste jeg heller ikke, ups!
Jeg var i Toy Story-mode. -
@nerdd Det er mere overskueligt for mig at starte med fordi så skal jeg ikke bekymre mig om hvorvidt jeg har energi til at komme hjem igen, eller rute, eller hvordan jeg skal tage tid eller alt muligt andet, som meget nemt kan komme til at stå i vejen for at jeg overhovedet kommer i gang.
@svedigtype Ah, på den måde! Det er helt klart værd at minimere friktionen for at komme i gang

-
Ja, det er super at starte helt i det små !