Hvilken forlystelsespark beskriver bedst din personlighed?
-
@anport Ting er slet ikke noller i Jylland, tror jeg - som ikke indfødt jyde er jeg ikke helt sikker.
Friheden er lidt som Tivoli, ikke så stort og lidt altmodisch, men hyggeligt. De har en del koncerter - mest for 60+ familien Danmark segmentet - og en masse blomsterkasser og sådan noget.
De fleste på den her side af Lillebælt har nok mere forhold til Djurs Sommerland eller måske Legoland.
Jeg tror i øvrigt ikke rigtigt jeg matcher nogle af dem - er der nogle forlystelsesparker der er lidt kværulantiske og ikke er glad for mange mennesker på ét sted?
@EvilCartyen @anport Let afsporing af det centrale indhold: Jeg troede kun, det var i Østjylland, man bruger ordet "noller" ... så måske er det netop Tivoli Friheden, der kan være det?

-
@EvilCartyen @anport Let afsporing af det centrale indhold: Jeg troede kun, det var i Østjylland, man bruger ordet "noller" ... så måske er det netop Tivoli Friheden, der kan være det?

Hmm, jeg hører ikke nogle sige det. Men nu bliver jeg i tvivl, det kan da godt være. Gad vide om der er nogle isogloss-kort over noller/træls/andre ord i den dur.
-
Hmm, jeg hører ikke nogle sige det. Men nu bliver jeg i tvivl, det kan da godt være. Gad vide om der er nogle isogloss-kort over noller/træls/andre ord i den dur.
@EvilCartyen @Camlarsch jeg kender kun til udtrykket fra Malmros' "Århus by night". så mange tak til Nils

-
@EvilCartyen @Camlarsch jeg kender kun til udtrykket fra Malmros' "Århus by night". så mange tak til Nils

Så er det sgu nok uddødt engang i 00'erne, og ellers er det bare fordi jeg simpelthen ikke er aarhusianer/jyde.
Må høre aarhusianeren når hun kommer hjem!
-
@anport Ting er slet ikke noller i Jylland, tror jeg - som ikke indfødt jyde er jeg ikke helt sikker.
Friheden er lidt som Tivoli, ikke så stort og lidt altmodisch, men hyggeligt. De har en del koncerter - mest for 60+ familien Danmark segmentet - og en masse blomsterkasser og sådan noget.
De fleste på den her side af Lillebælt har nok mere forhold til Djurs Sommerland eller måske Legoland.
Jeg tror i øvrigt ikke rigtigt jeg matcher nogle af dem - er der nogle forlystelsesparker der er lidt kværulantiske og ikke er glad for mange mennesker på ét sted?
@EvilCartyen @anport Da jeg var barn på Fyn, talte man om Fårup og Djurs Sommerland som Hot Stuff. Tivoli som noget let eksotisk. Det var faktisk en ting, jeg tænkte en del på, da jeg senere fik arbejde i Bernstoffsgade, som skiller Hovedbanen og Tivoli - at nu gik jeg forbi Tivoli hver dag.
-
@anport Det' noller. Djurs Sommerland - det' feeeeeeeij. Husk røøøij maijkass.
-
@anport Det' noller. Djurs Sommerland - det' feeeeeeeij. Husk røøøij maijkass.
-
@EvilCartyen @anport koncerter for 60+ segmentet, what

?? Det er da alle ungerne og forældre med børn og teenagere, der mest er til koncerter derude efter min erfaring.
Jeg passer i øvrigt heller ikke.
Jeg er absolut Legoland. -
M mthaastrup@helvede.net shared this topic
-
@anport jeg er nok mere en nationalpark.
-
@anport jeg er nok mere en nationalpark.
@infonauten i Thy eller Tanzania?
-

?? Det er da alle ungerne og forældre med børn og teenagere, der mest er til koncerter derude efter min erfaring.
Jeg er absolut Legoland.Kan godt se at linuppet har ændret sig, i en periode var det bare meget Gnags, TV2, Sanne Salomonsen, osv.
Det er fint nok, men det appellerer klart mere til min svigermor end til mig og mine børn.
-

Jeg er absolut Legoland.@EvilCartyen @anport over halvdelen i min datters klasse (8-9-årige) med forældre har årskort til Friheden. Og vi tager typisk til fredagskoncert, opdager hvem af de andre der så tilfældigvis er der den dag, stiller os sammen i forældreflokken, og så kan børnene smutte, men skal altid være mindst 2 sammen
-
@anport Nok Legoland eller Universe.
-
@anport hvad med ingen?
-
@anport hvad med ingen?
@stigcq der er helt fint, Stig. Ingen går an