Jeg lavede i dag min redaktion nr 1.000 på WIkipedia.
-
Jeg lavede i dag min redaktion nr 1.000 på Wikipedia. Samtidig oprettede jeg følgende artikel om Grundtvigs "Paaske-Lilien". Stadig ikke meget dyb, men rummer dog en del væsentlig information.
Tricket er naturligvis, at man kun opretter en ny artikel på sitet, hvis man samtidig kan sikre, at artiklen fra begyndelsen er værd at læse. Det håber jeg, at den her er.
-
S suneauken@mastodon.world shared this topic
-
Jeg lavede i dag min redaktion nr 1.000 på Wikipedia. Samtidig oprettede jeg følgende artikel om Grundtvigs "Paaske-Lilien". Stadig ikke meget dyb, men rummer dog en del væsentlig information.
Tricket er naturligvis, at man kun opretter en ny artikel på sitet, hvis man samtidig kan sikre, at artiklen fra begyndelsen er værd at læse. Det håber jeg, at den her er.
@SuneAuken
Den er fin, jeg kan ikke Grundtvig på noget niveau.
Men altid dejligt at lærer nyt.Du må gerne rette lidt:
Ud=du link i introduktion
Og er til her i indholdHar ikke login, så kan ikke rette. Og jeg staver dårligt, så det skal jeg ikke.
-
@SuneAuken
Den er fin, jeg kan ikke Grundtvig på noget niveau.
Men altid dejligt at lærer nyt.Du må gerne rette lidt:
Ud=du link i introduktion
Og er til her i indholdHar ikke login, så kan ikke rette. Og jeg staver dårligt, så det skal jeg ikke.
Tak. Du kan sagtens rette den slags småting uden login. Men jeg gør det også gerne. De skulle være rettet nu. Der er sikkert flere tilbage.
-
J jeppe@uddannelse.social shared this topic