Når Novo ikke giver vores fagforeninger adgang til deres byggepladser, så må vi organisere udenfor hegnet
Ikke-kategoriseret
1
Indlæg
1
Posters
0
Visninger
-
Når Novo ikke giver vores fagforeninger adgang til deres byggepladser, så må vi organisere udenfor hegnet
Her til morgen er bygningsarbejdere mødt op foran 4 af Novo Nordisk's byggepladser, for at fortælle vores udenlandske kolleger om danske løn og arbejdsvilkår
️ OG for at fortælle Novo Nordisk, at der snart skal andre boller på suppen
#EnRigtigFagforening #AltDetEnGulFagforeningAldrigGør #novonordisk -
M malte@radikal.social shared this topic