Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Hvilke...

Hvilke...

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
32 Indlæg 8 Posters 276 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • for@helvede.netF for@helvede.net

    @Camlarsch @infonauten flaske etiketter!

    infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
    infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
    infonauten@helvede.net
    wrote sidst redigeret af
    #18

    @for @Camlarsch yeah, samlinger var en ting. Etiketter, kapsler, glansbilleder.

    sorenmriis@helvede.netS 1 Reply Last reply
    0
    • infonauten@helvede.netI infonauten@helvede.net

      @Camlarsch @for vi lavede kæder af dem, og spillede mod hinanden, man skulle ramme modstanderens. Nogen nøjedes bare med at lave kæder. Andre var vildt kompetitive og spillede med "hvis man vinder, overtager man modstanderens kæde".

      folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
      folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
      folfdk@helvede.net
      wrote sidst redigeret af
      #19

      @infonauten
      Samme her.
      Og en lang kæde var så mere risikabel at spille med, fordi man kunne miste flere "hønseringe", men tilgengæld også kunne være lettere at ramme en anden fordi den kunne folde sig rundt om en forhindring og ramme noget bagved

      Perfekte forhold indendørs på en skole med en lang (80 meter) gang med linoleum og mindre blomsterkummer og lignende som man kunne gemme sig bagved.

      @Camlarsch @for

      infonauten@helvede.netI mthaastrup@helvede.netM 2 Replies Last reply
      0
      • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

        @infonauten
        Samme her.
        Og en lang kæde var så mere risikabel at spille med, fordi man kunne miste flere "hønseringe", men tilgengæld også kunne være lettere at ramme en anden fordi den kunne folde sig rundt om en forhindring og ramme noget bagved

        Perfekte forhold indendørs på en skole med en lang (80 meter) gang med linoleum og mindre blomsterkummer og lignende som man kunne gemme sig bagved.

        @Camlarsch @for

        infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
        infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
        infonauten@helvede.net
        wrote sidst redigeret af
        #20

        @folfdk @Camlarsch @for yes, jeg mindes et sygt trick shot jeg lavede med en lang kæde som jeg skruede og ramte en fyr, der gemte sig bag et radiatorrør. Tak for at minde mig om at det var en ting.

        camlarsch@helvede.netC 1 Reply Last reply
        0
        • for@helvede.netF for@helvede.net

          Hvilke... Simple lege legede du som barn? Jeg kom lige i tanke om glaskugler og yoyo. Hvad pokker handlede glas kuglerne om? Jeg kan huske man kunne vinde dem fra hinanden..

          sjippe! Men det var ret kønnet - kun pigerne. Den ene gang jeg prøvede (med sådan er klatrereb fra gymnastik), brækkede jeg armen.

          sorenmriis@helvede.netS This user is from outside of this forum
          sorenmriis@helvede.netS This user is from outside of this forum
          sorenmriis@helvede.net
          wrote sidst redigeret af
          #21

          @for vi byggede og lavede bare generelt mange ting. Huler, en båd, flitsbuer, sæbekassebil, en muret ovn nede i baghaven til at bage æbler i… Og alting saltdejs-relateret!

          1 Reply Last reply
          0
          • infonauten@helvede.netI infonauten@helvede.net

            @folfdk @Camlarsch @for yes, jeg mindes et sygt trick shot jeg lavede med en lang kæde som jeg skruede og ramte en fyr, der gemte sig bag et radiatorrør. Tak for at minde mig om at det var en ting.

            camlarsch@helvede.netC This user is from outside of this forum
            camlarsch@helvede.netC This user is from outside of this forum
            camlarsch@helvede.net
            wrote sidst redigeret af
            #22

            @infonauten @folfdk @for Okay, jeg har vist aldrig spillet med dem. Kan ikke huske, man skulle ramme hinanden. 😳

            1 Reply Last reply
            0
            • infonauten@helvede.netI infonauten@helvede.net

              @for @Camlarsch yeah, samlinger var en ting. Etiketter, kapsler, glansbilleder.

              sorenmriis@helvede.netS This user is from outside of this forum
              sorenmriis@helvede.netS This user is from outside of this forum
              sorenmriis@helvede.net
              wrote sidst redigeret af
              #23

              @Camlarsch @for @infonauten min mors 1950er samling af servietter blev brugt til hendes 65-års fødselsdag. En damefrokost for 65 kvinder, dækket med en moderne hvid serviet under en noget sprød, gulnet og gammel serviet. Og alle de gamle var naturligvis forskellige.
              (Vi sønner og vores far var inviterede med til at servere og stå i køkkenet.)

              camlarsch@helvede.netC 1 Reply Last reply
              0
              • sorenmriis@helvede.netS sorenmriis@helvede.net

                @Camlarsch @for @infonauten min mors 1950er samling af servietter blev brugt til hendes 65-års fødselsdag. En damefrokost for 65 kvinder, dækket med en moderne hvid serviet under en noget sprød, gulnet og gammel serviet. Og alle de gamle var naturligvis forskellige.
                (Vi sønner og vores far var inviterede med til at servere og stå i køkkenet.)

                camlarsch@helvede.netC This user is from outside of this forum
                camlarsch@helvede.netC This user is from outside of this forum
                camlarsch@helvede.net
                wrote sidst redigeret af
                #24

                @SorenMRiis Det lyder som den perfekte målgruppe!

                @for @infonauten

                1 Reply Last reply
                0
                • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                  @infonauten
                  Samme her.
                  Og en lang kæde var så mere risikabel at spille med, fordi man kunne miste flere "hønseringe", men tilgengæld også kunne være lettere at ramme en anden fordi den kunne folde sig rundt om en forhindring og ramme noget bagved

                  Perfekte forhold indendørs på en skole med en lang (80 meter) gang med linoleum og mindre blomsterkummer og lignende som man kunne gemme sig bagved.

                  @Camlarsch @for

                  mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                  mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                  mthaastrup@helvede.net
                  wrote sidst redigeret af
                  #25
                  Dette indlæg er slettet!
                  1 Reply Last reply
                  0
                  • for@helvede.netF for@helvede.net

                    Hvilke... Simple lege legede du som barn? Jeg kom lige i tanke om glaskugler og yoyo. Hvad pokker handlede glas kuglerne om? Jeg kan huske man kunne vinde dem fra hinanden..

                    sjippe! Men det var ret kønnet - kun pigerne. Den ene gang jeg prøvede (med sådan er klatrereb fra gymnastik), brækkede jeg armen.

                    mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                    mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                    mthaastrup@helvede.net
                    wrote sidst redigeret af mthaastrup@helvede.net
                    #26
                    Dette indlæg er slettet!
                    mthaastrup@helvede.netM for@helvede.netF 2 Replies Last reply
                    1
                    0
                    • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net shared this topic
                    • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                      Dette indlæg er slettet!

                      mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                      mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                      mthaastrup@helvede.net
                      wrote sidst redigeret af mthaastrup@helvede.net
                      #27
                      Dette indlæg er slettet!
                      1 Reply Last reply
                      0
                      • for@helvede.netF for@helvede.net

                        Hvilke... Simple lege legede du som barn? Jeg kom lige i tanke om glaskugler og yoyo. Hvad pokker handlede glas kuglerne om? Jeg kan huske man kunne vinde dem fra hinanden..

                        sjippe! Men det var ret kønnet - kun pigerne. Den ene gang jeg prøvede (med sådan er klatrereb fra gymnastik), brækkede jeg armen.

                        jesper_linnet@hachyderm.ioJ This user is from outside of this forum
                        jesper_linnet@hachyderm.ioJ This user is from outside of this forum
                        jesper_linnet@hachyderm.io
                        wrote sidst redigeret af
                        #28

                        @for Vi brugte meget at tegne med kridt (hjembragt fra Stevns Klint) på fliserne i indkørslen og lidt ude på vejen. Få gange på husmuren, men det var min far ikke rigtig fan af 😀

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • for@helvede.netF for@helvede.net

                          Hvilke... Simple lege legede du som barn? Jeg kom lige i tanke om glaskugler og yoyo. Hvad pokker handlede glas kuglerne om? Jeg kan huske man kunne vinde dem fra hinanden..

                          sjippe! Men det var ret kønnet - kun pigerne. Den ene gang jeg prøvede (med sådan er klatrereb fra gymnastik), brækkede jeg armen.

                          djernaes@mastodon.socialD This user is from outside of this forum
                          djernaes@mastodon.socialD This user is from outside of this forum
                          djernaes@mastodon.social
                          wrote sidst redigeret af
                          #29

                          @for Terra (https://dax2.wordpress.com/2012/09/21/spillede-i-terra/)

                          for@helvede.netF 1 Reply Last reply
                          0
                          • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                            Dette indlæg er slettet!

                            for@helvede.netF This user is from outside of this forum
                            for@helvede.netF This user is from outside of this forum
                            for@helvede.net
                            wrote sidst redigeret af
                            #30

                            @MThaastrup Syvstjerne? Svingfigur? Tror aldrig jeg har hørt om dem

                            mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                            0
                            • djernaes@mastodon.socialD djernaes@mastodon.social

                              @for Terra (https://dax2.wordpress.com/2012/09/21/spillede-i-terra/)

                              for@helvede.netF This user is from outside of this forum
                              for@helvede.netF This user is from outside of this forum
                              for@helvede.net
                              wrote sidst redigeret af
                              #31

                              @djernaes joooh, måske, men jeg er ikke sikker på jeg har har hørt navnet ... Jeg tænker nok mere på det som en glaskugle variant

                              1 Reply Last reply
                              0
                              • jwcph@helvede.netJ jwcph@helvede.net shared this topic
                              • for@helvede.netF for@helvede.net

                                @MThaastrup Syvstjerne? Svingfigur? Tror aldrig jeg har hørt om dem

                                mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                mthaastrup@helvede.net
                                wrote sidst redigeret af
                                #32
                                Dette indlæg er slettet!
                                1 Reply Last reply
                                0
                                Svar
                                • Svar som emne
                                Login for at svare
                                • Ældste til nyeste
                                • Nyeste til ældste
                                • Most Votes


                                • Log ind

                                • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                • Login or register to search.
                                Powered by NodeBB Contributors
                                Graciously hosted by data.coop
                                • First post
                                  Last post
                                0
                                • Hjem
                                • Seneste
                                • Etiketter
                                • Populære
                                • Verden
                                • Bruger
                                • Grupper