Nå.
-
@Koefoed @askekammer Det er nok heller ikke så nemt at spotte en enkelt blandt 10-20? tusinde
-
@askekammer @nerdd er du ved at være kommet hjem igen? Jeg kan forstå at bustransport fra Malmø heller ikke kører på skinner (vel bl.a. fordi de busser kører på de samme veje…)
-
@askekammer @Koefoed Jøsses, det er godt nok også mange!
-
@askekammer @nerdd er du ved at være kommet hjem igen? Jeg kan forstå at bustransport fra Malmø heller ikke kører på skinner (vel bl.a. fordi de busser kører på de samme veje…)
-
@askekammer @nerdd jeg forstår heller ikke hvorfor de ikke satte tog ind for at fragte folk. De *vidste* jo at begrænsningen på motorvejen er en realitet. Toget kører jo bare.
-
@askekammer @Koefoed Jøsses, det er godt nok også mange!
For 25 år siden har det dobbelt så mange?
Men det var måske ved brug af hele broen?!
-
For 25 år siden har det dobbelt så mange?
Men det var måske ved brug af hele broen?!
@folfdk @askekammer @Koefoed
Det er jo ikke fordi, det er vanvittigt at have så mange ude på ruten, selv når det kun er en halv bro. Det er mest i start- og målområde, logistikken skal spille 110% (korrekt skiltning er selvfølgelig også et must, men ikke afhængigt af antal deltagere).
De gør det så heller ikke nemmere for dem selv, at det er et punkt-til-punkt løb i stedet for en rundstrækning.
-
>vi har nu set hele løbet. Da vi kørte på broen kom den forreste og nu kører opsamlingsbussen forbi os.
Det her løb er pænt dårligt afviklet. Men jeg håber at løberne har deres livs dag.
>og for 20 min siden var Øresundsbroen farbar i alle spor igen. Det kan godt være at jeg holdt i kø i 3t på højbroen, men det var vist heldigt sluppet. Også fordi jeg var på broen og ikke på en tilfældig motorvej et sted. Jeg havde løbere at klappe af og råbe til.
Men åh, der er nogle arrangører som forhåbentlig ikke gør dette igen en anden gang. Virkelig dårlig planlagt og superringe afviklet. Det må man vel bare konkludere.
Men jeg er hjemme i Ååårhus igen. Over and out, #folkeKoefoed 2025
-
>og for 20 min siden var Øresundsbroen farbar i alle spor igen. Det kan godt være at jeg holdt i kø i 3t på højbroen, men det var vist heldigt sluppet. Også fordi jeg var på broen og ikke på en tilfældig motorvej et sted. Jeg havde løbere at klappe af og råbe til.
Men åh, der er nogle arrangører som forhåbentlig ikke gør dette igen en anden gang. Virkelig dårlig planlagt og superringe afviklet. Det må man vel bare konkludere.
@Koefoed ja. Det lyder lidt fjollet med at lægge folkemødeafslutning lige oven i broløb. (Broløb har vist tidligere været lørdag over middag, men ved ikke hvorfor det er anderledes nu.)
Men tak for beretningerne fra folkemødet
-
@askekammer Hvis du ved hvornår du løb ved pylonerne kan jeg se om jeg har fotograferet dig tilfældigvis? Tog nogle fotos med åben bildør og måske er du på dem. Man ved aldrig.
-
@Koefoed mange tak for dine truts og opdateringer fra Folkemødet. Det var informativt og lærerigt at følge med i - og jeg fik også et rigtig godt indblik i, hvad det er Folkemødet kan
-
@Koefoed en kammerat, der deltog kom først med toget hjem for 45 mins siden. Han er ikke tilfreds for at sige det pænt
-
@Koefoed mange tak for dine truts og opdateringer fra Folkemødet. Det var informativt og lærerigt at følge med i - og jeg fik også et rigtig godt indblik i, hvad det er Folkemødet kan
-
@Koefoed en kammerat, der deltog kom først med toget hjem for 45 mins siden. Han er ikke tilfreds for at sige det pænt
@klgn Og det forstår man jo godt. Man spærrer motorvejen og så er ens plan alligevel at fragte ca 20.000 msk rundt i bus på den motorvej? (Idet den anden halvdel må forventes at være svenske)
-
@Koefoed Tak for dine mange indlæg fra Folkemødet
-
@Koefoed Tak for dine mange indlæg fra Folkemødet
@Dysnaes Tak for at læse med!
-
-
@askekammer Hvis du ved hvornår du løb ved pylonerne kan jeg se om jeg har fotograferet dig tilfældigvis? Tog nogle fotos med åben bildør og måske er du på dem. Man ved aldrig.
Jeg var ved den vestlige pylon ca kl 12:42/43. Jeg løb i sort kasket, lyseblå/turkis tanktop, røde shorts og purpur sko. Det kunne være sjovt, hvis du havde noget.
-
@folfdk @askekammer @Koefoed
Det er jo ikke fordi, det er vanvittigt at have så mange ude på ruten, selv når det kun er en halv bro. Det er mest i start- og målområde, logistikken skal spille 110% (korrekt skiltning er selvfølgelig også et must, men ikke afhængigt af antal deltagere).
De gør det så heller ikke nemmere for dem selv, at det er et punkt-til-punkt løb i stedet for en rundstrækning.
@nerdd @folfdk @askekammer @Koefoed
Jeg har prøvet det, og det var en fantastisk oplevelse. Da vi kom til målstregen var folk stoppet, så man havde svært ved at komme over.
Der var så meget kø at de busser vi skulle køre tilbage med ikke kom, så køen var en km lang!
Det endte med at jeg gik til stationen, kørte med tog tilbage til lufthavnen, løb en ekstra tur op til cyklen på Amager Strandvej og cyklede hjem.
Så ja, logistikken der kan være svær
Synes stadig det er fedt at gader spærres!
-
Jeg var ved den vestlige pylon ca kl 12:42/43. Jeg løb i sort kasket, lyseblå/turkis tanktop, røde shorts og purpur sko. Det kunne være sjovt, hvis du havde noget.
@askekammer 12.42, lige før pylonerne. Men du er der ikke. Jeg har en stak fra en time inden, da jeg holdt mellem pylonerne. Jeg kom 100m på en time, tydeligvis