Nå.
-
@kramse @nerdd @folfdk @askekammer så de havde prøvet det før. Og lavede de samme fejl i dag. Det føles dumt.
Men man jo holde fast i at det også var en god oplevelse for nogen i noget af tiden i det mindste. Og at hvis man gør det igen så er der stort potentiale for at afvikle det bedre. #jahat@Koefoed @nerdd @folfdk @askekammer
Hvis man skal sige noget, så synes jeg generelt det er blevet bedre med annoncering af den slags.
Både Royal run og Broløb bliver vist en del steder.
Ligeså med Distortion som havde sedler på alle opgange
- og det er det mindste man kan gøre.
Jeg synes jo der skal være plads til alle, og oplever IKKE at bilerne i dagligdagen levner meget til andre trafikanter.
Specielt i byerne er det en god husker, at alle 350 andre dage er der reserveret flere baner
-
@Koefoed @nerdd @folfdk @askekammer
Hvis man skal sige noget, så synes jeg generelt det er blevet bedre med annoncering af den slags.
Både Royal run og Broløb bliver vist en del steder.
Ligeså med Distortion som havde sedler på alle opgange
- og det er det mindste man kan gøre.
Jeg synes jo der skal være plads til alle, og oplever IKKE at bilerne i dagligdagen levner meget til andre trafikanter.
Specielt i byerne er det en god husker, at alle 350 andre dage er der reserveret flere baner
@kramse @nerdd @folfdk @askekammer
Principielt enig. Det dur bare ikke hvis man informerer dårligt ift en målgruppe som ikke læser danske medier.
Og det dur heller ikke hvis man ikke har ordentlig skiltning, fx “kør af her ved Ørestad, hvis du skal til lufthavnen” så folk ikke står i kø på motorvejen ved Tårnby i 4t.
Og så er det jo eneste realistiske transportvej over Øresund når man kommer fra Bornholm, og på den måde er det en stor indgriben for folk har få andre muligheder.