Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Nej, jeg har ikke hermed fået nogen særlig politisk indflydelse.

Nej, jeg har ikke hermed fået nogen særlig politisk indflydelse.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
5 Indlæg 3 Posters 1 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • suneauken@mastodon.worldS This user is from outside of this forum
    suneauken@mastodon.worldS This user is from outside of this forum
    suneauken@mastodon.world
    wrote sidst redigeret af
    #1

    Nej, jeg har ikke hermed fået nogen særlig politisk indflydelse.

    Jeg har bare fået en søster, som har frygtelig travlt, og derudover vundet retten til ikke at sige ret meget om dansk politik.

    Velkommen til livet på sidelinjen. Der findes værre steder at være.

    folfdk@helvede.netF aseking@mastodon.onlineA 2 Replies Last reply
    1
    0
    • suneauken@mastodon.worldS suneauken@mastodon.world

      Nej, jeg har ikke hermed fået nogen særlig politisk indflydelse.

      Jeg har bare fået en søster, som har frygtelig travlt, og derudover vundet retten til ikke at sige ret meget om dansk politik.

      Velkommen til livet på sidelinjen. Der findes værre steder at være.

      folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
      folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
      folfdk@helvede.net
      wrote sidst redigeret af
      #2

      @SuneAuken

      Jeg troede det var nu du skulle kapitalisere på den inside viden du har og lave et nyhedsbrev formedelst 250,-/måned 😅

      Jeg tænker du ikke helt er ny til situationen, men jeg håber familiemiddage osv stadig kan lade sig gøre.

      Og tillykke til din søster. Jeg håber hun kan sætte et aftryk hun bliver stolt af.

      (Men du må jo godt påvirke den anden vej, måske nævne muligheden for at få regionerne på Mastodon? 😂)

      suneauken@mastodon.worldS 1 Reply Last reply
      0
      • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

        @SuneAuken

        Jeg troede det var nu du skulle kapitalisere på den inside viden du har og lave et nyhedsbrev formedelst 250,-/måned 😅

        Jeg tænker du ikke helt er ny til situationen, men jeg håber familiemiddage osv stadig kan lade sig gøre.

        Og tillykke til din søster. Jeg håber hun kan sætte et aftryk hun bliver stolt af.

        (Men du må jo godt påvirke den anden vej, måske nævne muligheden for at få regionerne på Mastodon? 😂)

        suneauken@mastodon.worldS This user is from outside of this forum
        suneauken@mastodon.worldS This user is from outside of this forum
        suneauken@mastodon.world
        wrote sidst redigeret af suneauken@mastodon.world
        #3

        @folfdk

        Tusind tak

        Værdien af den insiderviden, jeg faktisk har, kan vistnok dækkes for et honorar af 2,5 kr betalt hvert andet år.

        Den samlede indsigt er vist sådan noget med:

        Hvis du mener, at en persons rolle i politik giver dig retten til at belære deres familiemedlemmer om, hvor dårlige de er, vil du blive mødt med helt særlige og specialiserede afarter af sarkasme.

        1 Reply Last reply
        0
        • suneauken@mastodon.worldS suneauken@mastodon.world

          Nej, jeg har ikke hermed fået nogen særlig politisk indflydelse.

          Jeg har bare fået en søster, som har frygtelig travlt, og derudover vundet retten til ikke at sige ret meget om dansk politik.

          Velkommen til livet på sidelinjen. Der findes værre steder at være.

          aseking@mastodon.onlineA This user is from outside of this forum
          aseking@mastodon.onlineA This user is from outside of this forum
          aseking@mastodon.online
          wrote sidst redigeret af
          #4

          @SuneAuken

          Tillykke med din søs. (Kan man egentlig sige det?🤔) Endelig den rigtige kvinde til opgaven i Kirkeministeriet, synes jeg. Men Ida får meget at se til, med Sundhed ved siden af.

          suneauken@mastodon.worldS 1 Reply Last reply
          0
          • aseking@mastodon.onlineA aseking@mastodon.online

            @SuneAuken

            Tillykke med din søs. (Kan man egentlig sige det?🤔) Endelig den rigtige kvinde til opgaven i Kirkeministeriet, synes jeg. Men Ida får meget at se til, med Sundhed ved siden af.

            suneauken@mastodon.worldS This user is from outside of this forum
            suneauken@mastodon.worldS This user is from outside of this forum
            suneauken@mastodon.world
            wrote sidst redigeret af
            #5

            @aseking Det kan man. Vistnok oftest uden "din". Mærkelig nok lyder "Tillykke med søs" mere rigtigt i mine øren.

            Jeg kan sagtens finde på at kalde hende - og Kirsten - "søs" selv.

            1 Reply Last reply
            0
            • suneauken@mastodon.worldS suneauken@mastodon.world shared this topic
            Svar
            • Svar som emne
            Login for at svare
            • Ældste til nyeste
            • Nyeste til ældste
            • Most Votes


            • Log ind

            • Har du ikke en konto? Tilmeld

            • Login or register to search.
            Powered by NodeBB Contributors
            Graciously hosted by data.coop
            • First post
              Last post
            0
            • Hjem
            • Seneste
            • Etiketter
            • Populære
            • Verden
            • Bruger
            • Grupper