Så er vi i gang!
-
@tanyakaroli @folfdk upassende egentlig, sad jeg og tænkte
-
Nå, vi er jo udfordret i forsvar positionerne uden Simon Hald, og Thomas Arnoldsen kommer til at være for hårdhændet, så der kommer en 2 minutters udvisning til ham.
Den periode klarer Danmark ikke så godt, så det tyske hold haler lidt ind.
Men efter Thomas Arnoldsen kommer på banen igen tyrer han bolden i det lange hjørne fra højre back.
Efter 20 minutter er Danmark foran 12-11
13-13, 23' minut.
Timeout fra Nikolaj Jacobsen.
Det bliver nogle hæsblæsende sidste minutter!
I første angreb kommer Danmark foran, Juri Knorr reducerer hurtigt og så fantastisk spil af Danmarks højre side og mål af Johan Hansen fra fløjen
15-14
-
Det er svært for publikum at være stille

-

-

@folfdk @tanyakaroli ved det godt. Og det er jo godt for Danmark, som Tanya siger. Det svarer bare til at juble over en dobbeltfejl i tennis (jeg spillede tennis som barn), og det er heller ikke velset
-
13-13, 23' minut.
Timeout fra Nikolaj Jacobsen.
Det bliver nogle hæsblæsende sidste minutter!
I første angreb kommer Danmark foran, Juri Knorr reducerer hurtigt og så fantastisk spil af Danmarks højre side og mål af Johan Hansen fra fløjen
15-14
Danmark spiller godt, og har heldet med sig.
Kevin Møller kommer ind og laver to fantastiske redninger.
16-14 og timeout fra Tyskland med godt 4 minutter tilbage af første halvleg.
-
-
Danmark spiller godt, og har heldet med sig.
Kevin Møller kommer ind og laver to fantastiske redninger.
16-14 og timeout fra Tyskland med godt 4 minutter tilbage af første halvleg.
17-15 og godt dansk forsvarsspil.
Wolff i det tyske mål har også nogle gode redninger, men Simon Pytlick kan han ikke stoppe.
1 minut tilbage men Pytlick taber i frit løb mod den tyske kæmpe Wolff i målet!
-
@folfdk @tanyakaroli ved det godt. Og det er jo godt for Danmark, som Tanya siger. Det svarer bare til at juble over en dobbeltfejl i tennis (jeg spillede tennis som barn), og det er heller ikke velset
-
17-15 og godt dansk forsvarsspil.
Wolff i det tyske mål har også nogle gode redninger, men Simon Pytlick kan han ikke stoppe.
1 minut tilbage men Pytlick taber i frit løb mod den tyske kæmpe Wolff i målet!
17-16 og første halvleg sluttes af med straffekast til Danmark.
Johan Hansen!!
Jaaa!!
18-16 er stillingen ved pausen.
Shit det er gået hurtigt!
Hektisk spil hele vejen igennem, med marginaler der gik Danmarks vej. -
@tanyakaroli @folfdk jeg har set masser af snyd i min tid på tennisbanen, nuvel vi dømte også selv, og jeg kan nok heller ikke se mig fra for at have gjort det. Men du har nok ret.
-
17-16 og første halvleg sluttes af med straffekast til Danmark.
Johan Hansen!!
Jaaa!!
18-16 er stillingen ved pausen.
Shit det er gået hurtigt!
Hektisk spil hele vejen igennem, med marginaler der gik Danmarks vej.Puha, tør man næsten følge med!?!
Tyskland er i løbet at de første 5 minutter kommet godt med, oppe på 19-19, men vupti dupti, så er Danmark heldige
Og så er stillingen 21-19
Det kan stadigvæk nå at gå begge veje!
-
Puha, tør man næsten følge med!?!
Tyskland er i løbet at de første 5 minutter kommet godt med, oppe på 19-19, men vupti dupti, så er Danmark heldige
Og så er stillingen 21-19
Det kan stadigvæk nå at gå begge veje!
Stilstand i stillingen, gode målvogter præstationer i begge ender.
Afslutning på afslutning fejler for begge landshold.
Stadig 21-19 efter de første 9 minutter
-
@tanyakaroli @folfdk jeg har set masser af snyd i min tid på tennisbanen, nuvel vi dømte også selv, og jeg kan nok heller ikke se mig fra for at have gjort det. Men du har nok ret.
-
Stilstand i stillingen, gode målvogter præstationer i begge ender.
Afslutning på afslutning fejler for begge landshold.
Stadig 21-19 efter de første 9 minutter
Lidt heldig skal man også have lov at være, Mathias Gidsel formår at få en bold gennem bene på Wolff og har nu scoret 66 mål i turneringen, flest mål af alle spillere nogensinde til EM.
Kevin Møller i målet gør det godt og vi er lige oppe og døre med 24-21 før en teknisk fejl giver tyskerne mulighed for at komme på 24-22.
Et kvarter er der næsten gået, Simon Pytlick scorer og tyskernes kontra bliver ødelagt af godt tilbageløb.
Johan Hansen igen!
26-22
-
-
-
T tokeriis@helvede.net shared this topic
-
Lidt heldig skal man også have lov at være, Mathias Gidsel formår at få en bold gennem bene på Wolff og har nu scoret 66 mål i turneringen, flest mål af alle spillere nogensinde til EM.
Kevin Møller i målet gør det godt og vi er lige oppe og døre med 24-21 før en teknisk fejl giver tyskerne mulighed for at komme på 24-22.
Et kvarter er der næsten gået, Simon Pytlick scorer og tyskernes kontra bliver ødelagt af godt tilbageløb.
Johan Hansen igen!
26-22
Nå, nu bliver det så spændende at det er svært at være i.
Lidt skørt selvfølgelig at man har det sådan.
Stadigvæk 26-22
Tyskland har taget timeout og der er 12 minutter tilbage.
De kan nå det, og lykkes med deres første angreb
26-23
Hovedet koldt sagde Nikolaj Jacobsen i timeouten.
Emil Jacobsen brænder fra fløjen og tyskerne kommer på med en pind igen
26-24
-
-