Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Idéer & tiltag
  3. Datafellesskap i Norge!

Datafellesskap i Norge!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Idéer & tiltag
foreningerfarvelbigtechnorwaynorgedata.coop
84 Indlæg 23 Posters 2.2k Visninger 5 Watching
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • G Offline
    G Offline
    galund
    wrote sidst redigeret af galund

Ein ting eg beit meg merke i etter stiftingsmøtet. Det vart drøfta at datafellesskapet kunne tilby tenester til organisasjonar. Dette er eit bra mål og kan ha noko for seg. Men eg vil peika på eit par moment:
    Dei fleste organisasjonar sine sentralledd (i Oslo) er i dag ganske profesjonaliserte. Det betyr at mange helst vil ha noko som er rimeleg profesjonalisert. Tenester hosta på ein mini-PC i Hausmania er kanskje ikkje profesjonelt nok. Men ein kan gjerne koma dit.
    Det finst ei bedrift copyleft.no. Eg kjenner berre overfladisk til den. Men kan ein ikkje seia at Copyleft i det minste før har vore litt det som ein ser for seg her?
    Det vart nemnd Raudt. Eg er også aktiv der. Eg kjenner ikkje veldig til det som foregår når det gjeld system/administrasjon sentralt. Men eg har vore aktiv lenge, og på 2000- og 2010-talet så brukte dei mykje friprog-baserte tenester frå Copyleft. (Eks. interndiskusjonar var på Mailman e-post-lister hosta hjå Copyleft.)
    Rundt 2020 (trur eg) så gjekk dei gradvis over til Google-tenester. Trist var det.
    Poenget med denne historia er: Det kan vera lurt å snusa etter kvar som skjedde kring dette, slik at ein kjenner pittelitt til det viss ein skal selja seg inn. Kanskje er det folk i Raudt som minns kvifor dei gjekk til Google, kanskje meiner dei med Deng at “det spelar ingen rolle kva farge katten har, berre den fangar mus”.
    Og kanskje finns nokon som kjenner til Copyleft si utvikling og historie? Det er sikkert mogleg å kontakta dei og spørja. Det kan vera dei har erfaringar verdt å ta med seg.

audunmb@todon.nlA 1 Reply Last reply
    0
    • G Offline
      G Offline
      galund
      wrote sidst redigeret af

Når det gjeld “Brønnøysund”. I fall det skal gjerast av nokon som ikkje har gjort det før. Det er nokre steg, ingen heksekunst. Ein leverer eit omfattande skjema “samordna registermelding”, med vedlegg (vedtekter og protokoll frå stiftingsmøte er i alle fall minimum). VIKTIG: Eg kan ikkje hugsa at vi valde nokon til å skriva under protokollen. Dette bør i så fall triksast inn i protokoll likevel. Det bør vera punkt på agendaen. Og så i protokoll “XX foreslo at YY og ZZ skulle underteikna protokollen. Dette vart samrøystes vedteke.” og har desse underteikna protokoll og vedtekter, med bankID eller penn/scanning.
      Så er samordna registermelding ganske streite saker.
      Dei som skal vera styre der må du vel ha med namn og fødselsdato IIRC. Dei vil måtta bekrefta sjølv i altinn.
      Vedtektene er ganske OK som dei ligg. Det manglar 7.3 og 7.4. Kanskje ein skal drita i dette. Og så må ein endra §12 til §11.
      Eg har inntrykk av at når ein registrerer vedtekter så er det faktisk folk i Enhetsregisteret (“Brønnøysund”) som leser vedtektene og ser at dei heng på greip. Det kan skje at dei blir underkjent.

1 Reply Last reply
      0
      • audunmb@todon.nlA audunmb@todon.nl

@galund Helt enig. Datafellesskapet bør ikke satser på å tilby til organisasjoner, da trengs det mer. Det stor forskjell på kravene for en tjeneste rettet mot privatpersoner og en rettet mot organisasjoner/bedrifter.

Ser for meg at man kan tilby noe av det samme til organisasjoner, som Nextcloud (eller tilsvarende), mail og chat, men da som en proff aktør som tar seg betalt. Det kan godt være litt idealistisk, men de må ha ansatte som jobber med drift og sikrer at ting fungerer.
        Tjenester rettet mot organisasjoner kan kanskje være et søsterprosjekt, det er veldig mange organisasjoner i Norge.

audunmb@todon.nlA This user is from outside of this forum
        audunmb@todon.nl
        wrote sidst redigeret af

Copyleft finnes fortsatt, men de er nok ikke akkurat dette. De satser på andre ting såvidt jeg vet.

1 Reply Last reply
        0
        • G galund

Ein ting eg beit meg merke i etter stiftingsmøtet. Det vart drøfta at datafellesskapet kunne tilby tenester til organisasjonar. Dette er eit bra mål og kan ha noko for seg. Men eg vil peika på eit par moment:
          Dei fleste organisasjonar sine sentralledd (i Oslo) er i dag ganske profesjonaliserte. Det betyr at mange helst vil ha noko som er rimeleg profesjonalisert. Tenester hosta på ein mini-PC i Hausmania er kanskje ikkje profesjonelt nok. Men ein kan gjerne koma dit.
          Det finst ei bedrift copyleft.no. Eg kjenner berre overfladisk til den. Men kan ein ikkje seia at Copyleft i det minste før har vore litt det som ein ser for seg her?
          Det vart nemnd Raudt. Eg er også aktiv der. Eg kjenner ikkje veldig til det som foregår når det gjeld system/administrasjon sentralt. Men eg har vore aktiv lenge, og på 2000- og 2010-talet så brukte dei mykje friprog-baserte tenester frå Copyleft. (Eks. interndiskusjonar var på Mailman e-post-lister hosta hjå Copyleft.)
          Rundt 2020 (trur eg) så gjekk dei gradvis over til Google-tenester. Trist var det.
          Poenget med denne historia er: Det kan vera lurt å snusa etter kvar som skjedde kring dette, slik at ein kjenner pittelitt til det viss ein skal selja seg inn. Kanskje er det folk i Raudt som minns kvifor dei gjekk til Google, kanskje meiner dei med Deng at “det spelar ingen rolle kva farge katten har, berre den fangar mus”.
          Og kanskje finns nokon som kjenner til Copyleft si utvikling og historie? Det er sikkert mogleg å kontakta dei og spørja. Det kan vera dei har erfaringar verdt å ta med seg.

audunmb@todon.nl
          wrote sidst redigeret af

@galund Helt enig. Datafellesskapet bør ikke satser på å tilby til organisasjoner, da trengs det mer. Det stor forskjell på kravene for en tjeneste rettet mot privatpersoner og en rettet mot organisasjoner/bedrifter.

Ser for meg at man kan tilby noe av det samme til organisasjoner, som Nextcloud (eller tilsvarende), mail og chat, men da som en proff aktør som tar seg betalt. Det kan godt være litt idealistisk, men de må ha ansatte som jobber med drift og sikrer at ting fungerer.
          Tjenester rettet mot organisasjoner kan kanskje være et søsterprosjekt, det er veldig mange organisasjoner i Norge.

audunmb@todon.nlA 1 Reply Last reply
          0
          Svar
          • Svar som emne
          Login for at svare
          • Ældste til nyeste
          • Nyeste til ældste
          • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.