Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Farvel Big Tech
  3. Introduktion til webhosting til eget brug

Introduktion til webhosting til eget brug

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Farvel Big Tech
3 Indlæg 2 Posters 75 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • mj-jM Offline
    mj-jM Offline
    mj-j
    wrote on sidst redigeret af

Vi har talt en del på Farvel Big Tech-forummet om, hvad der er den sunde tilgang til at introducere de mennesker, der er nysgerrige efter at udforske alternative løsninger, men ikke har erfaringen endnu.
    Det er svært at ramme den rette kalibrering. En del på flugt fra Windows, for eksempel, vil være alfanørder i den sfære på forhånd, men vil skulle lære nyt. Andre vil møde med en robust idealisme, men er først lige begyndt at sætte sig ind i, hvad man kan gøre.
    Så jeg har skrevet et lille meta-indlægfor begyndere om Webhosting til eget brug, så man kan komme i gang med at opdyrke sin egen platform.
    Pointen er at afmystificere. Jeg tror oprigtigt, at man vil kunne have glæde af at køre nogle grundlæggende ting selv, og at det ikke er mere kompliceret, end at mange vil kunne uden de store udfordringer.

1 Reply Last reply
    3
    • D Offline
      D Offline
      dj_brevet

Hej Morten, jeg kiggede lige på din side da jeg er nysgerrig efter alternativer til webhosting. Har brugt simply i en del tid, men det forekommer mig at være mosegrund at opføre sin digitale bolig på. Har du nogle anbefalinger til webhosting der ikke er kommercielle løsninger?

Radiovært og festarrangør
      www.djbrevet.dk

mj-jM 1 Reply Last reply
      1
      • malteM malte moved this topic from Snak om tech on
      • D dj_brevet

Hej Morten, jeg kiggede lige på din side da jeg er nysgerrig efter alternativer til webhosting. Har brugt simply i en del tid, men det forekommer mig at være mosegrund at opføre sin digitale bolig på. Har du nogle anbefalinger til webhosting der ikke er kommercielle løsninger?

mj-jM Offline
        mj-jM Offline
        mj-j

@dj_brevet Jeg har også haft prøvet Simply - du har ret, de er ret kommercielle i det. De to jeg nævner er mindre pushy, i det mindste. Nej, jeg kender ikke nogen hostingtjenester, der er helt kollektivistiske i det - men det islandske 1984.hosting har mange principper om grøn energi, privatliv og så videre. Jeg brugte dem kort, de var udmærkede at tale med.

1 Reply Last reply
        1
        Svar
        • Svar som emne
        Login for at svare
        • Ældste til nyeste
        • Nyeste til ældste
        • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.