"Denne artikkelen er gratisAlt du trenger å gjøre er å legge inn e-posten din, så vil du få tilgang
-
"Denne artikkelen er gratis
Alt du trenger å gjøre er å legge inn e-posten din, så vil du få tilgang.
Ved å legge igjen e-posten, så godtar du personvernerklæringen vår."Det burde vært ulovlig å kalle dette gratis. At du ikke gir fra deg penger betyr ikke at det er gratis.
"Betal oss ved å gi oss dine personopplysninger så kan du lese artikkelen. Vi kommer til å bruke dataene dine til å tjene penger."
-
Ved å legge igjen e-posten, så godtar du personvernerklæringen vår."Det burde vært ulovlig å kalle dette gratis. At du ikke gir fra deg penger betyr ikke at det er gratis.
"Betal oss ved å gi oss dine personopplysninger så kan du lese artikkelen. Vi kommer til å bruke dataene dine til å tjene penger."
@worldwidewerner Eg tenkte same tanken.
-
@worldwidewerner Jeg er mye mer bekymret over de langsiktige konsekvensene av amerikanske tilstander, som dette er, enn svenske.
-
@worldwidewerner Eg tenkte same tanken.
@pilum @worldwidewerner @kly Eg har sendt dei (om eg skjøner det rett som avisa eg lenka til tidlegare), og spurt om dei kunne tenkje seg å tilføre substans til personvernerklæringa si.