Zen Social
-
Her kan I stille spørgsmål til og kommentere på Zen Social - endnu en dansksproget startup der vil være alternativ til Facebook.
-
-
wrote for 12 dage siden sidst redigeret af
Spændende måde at lave finansiering.
Hvad bygger de deres produkt på?
Er det på fediverset? -
wrote for 12 dage siden sidst redigeret af
De har også zensocial.online med en engelsksproget kopi af det hele.
-
Spændende måde at lave finansiering.
Hvad bygger de deres produkt på?
Er det på fediverset?@bobslaede Kan du uddybbe hvad du mener med finansiering?
Når du nævner at der er en engelsksproget kopi af det hele, mistænker jeg at vi har at gøre med endnu et sekunda-produkt ligesom ZZvibe. Virker det sandsynligt?
-
wrote for 12 dage siden sidst redigeret af mj-j
Der er i hvert fald ikke nævnt noget.
Jeg tænkte et øjeblik, at fordi han nævner “cirkler” i stedet for grupper, så kunne det være i familie med Circles - men det ser ikke sådan ud.
@malte Den engelsksprogede udgave linker trods alt stadig tilbage til Liisberg Consulting ApS - og den virksomhed har eksisteret siden 2011, så den er ikke en døgnflue.
@bobslaede Jeg syntes også, at prisstrukturen - om den så er langtidsholdbar eller ikke - var en interessant måde. -
wrote for 12 dage siden sidst redigeret af mj-j
Men det betyder jo altså også, at den ligesom Oase hænger på en enkelt person - som skal synes, at det også er interessant om et halvt, to eller fem år, hvis det skal leve videre.
-
@bobslaede Kan du uddybbe hvad du mener med finansiering?
Når du nævner at der er en engelsksproget kopi af det hele, mistænker jeg at vi har at gøre med endnu et sekunda-produkt ligesom ZZvibe. Virker det sandsynligt?