Så er anden del af mini-serien om og med dansk jazz blevet udgivet.
-
Find den der:
https://www.mixcloud.com/adams_jazz_hjorne/adam-jazz-hj%C3%B8rne-0002b-danmark-del-2/
Del den gerne med en god Jazz-ven, så er du sød
-
A anport@mastodon.social shared this topic on
-
Find den der:
https://www.mixcloud.com/adams_jazz_hjorne/adam-jazz-hj%C3%B8rne-0002b-danmark-del-2/
Del den gerne med en god Jazz-ven, så er du sød
altså... enten er min jazz podcast for kedelig eller så udgiver jeg den på det forkerte tidspunkt
Siden jeg udgav den seneste episode i går har 0 lyttet til den... Godt det kun er et hygge projekt
-
altså... enten er min jazz podcast for kedelig eller så udgiver jeg den på det forkerte tidspunkt
Siden jeg udgav den seneste episode i går har 0 lyttet til den... Godt det kun er et hygge projekt
@aj42 hmm.
Jeg kan kun sige, at min personlige Mixcloud-rekord er 81 afspilninger på et mixbånd som jeg uploadede i … 2012 … -
@aj42 hmm.
Jeg kan kun sige, at min personlige Mixcloud-rekord er 81 afspilninger på et mixbånd som jeg uploadede i … 2012 …@anport Nice! & tillykke !
- måske er jeg bare utålmodig ifht mit hyggeprojekt - det er i hvert ikke noget jeg går hen og bliver rig og berømt på
(det er oss meget, meget smalt : En podcast på dansk om og med jazz)
-
@anport Nice! & tillykke !
- måske er jeg bare utålmodig ifht mit hyggeprojekt - det er i hvert ikke noget jeg går hen og bliver rig og berømt på
(det er oss meget, meget smalt : En podcast på dansk om og med jazz)
@aj42 81 afspilninger på 13 år synes jeg måske nok er lidt undervældende
…
Men ja, jazz på dansk er lidt smalt - men det vigtigste er vel, at du selv synes det er sjovt og interessant at lave, nøh? -
@aj42 81 afspilninger på 13 år synes jeg måske nok er lidt undervældende
…
Men ja, jazz på dansk er lidt smalt - men det vigtigste er vel, at du selv synes det er sjovt og interessant at lave, nøh?@anport
Jo! Det er det vigtigste, at det er hyggeligt og sjovt at lave -
@anport
Jo! Det er det vigtigste, at det er hyggeligt og sjovt at lave@aj42 bortset fra det: Hvad ved vi om Mixcloud i Danmark?
Altså, jeg bruger det selv i ny og næ (mest som noget “tapet” jeg lytter til under eksempelvis madlavning), du bruger det og så har jeg en ven i Aalborg, der også bruger det aktivt.
Men udover det?
Meh. -
@aj42 bortset fra det: Hvad ved vi om Mixcloud i Danmark?
Altså, jeg bruger det selv i ny og næ (mest som noget “tapet” jeg lytter til under eksempelvis madlavning), du bruger det og så har jeg en ven i Aalborg, der også bruger det aktivt.
Men udover det?
Meh.@anport ja, det er nok rigtigt. Hvad er det gode alternativ, og til en gjod pris for alle ?
-
@anport ja, det er nok rigtigt. Hvad er det gode alternativ, og til en gjod pris for alle ?
@aj42 jeg kender ikke rigtig noget alternativ til Mixcloud desværre.