I forbindelse med #danmarkSkifter vil jeg prikke til mobilePay.
-
I forbindelse med #danmarkSkifter vil jeg prikke til mobilePay. Jeg vil foreslå, at de officielt understøtter andet end google og apple. Deres ris og ros link fører til et chatbot, der tager imod forslag. Altså op til 110 tegn.
Såå, hvis ikke det kan beskrives på 110 tegn er det nok ikke nyttigt eller interessant?
-
M mthaastrup@helvede.net shared this topic
J jeppe@uddannelse.social shared this topic
-
I forbindelse med #danmarkSkifter vil jeg prikke til mobilePay. Jeg vil foreslå, at de officielt understøtter andet end google og apple. Deres ris og ros link fører til et chatbot, der tager imod forslag. Altså op til 110 tegn.
Såå, hvis ikke det kan beskrives på 110 tegn er det nok ikke nyttigt eller interessant?
@asbjornn prik til Bankerne og kontanter....mobile pay er lost cause...
-
@asbjornn Flot, at du gør dem opmærksomme på problemet og at folk efterspørger en løsning
-
G gambolputte@expressional.social shared this topic