Er Møreaksen Møre og Romsdals svar på bybanen i Bergen?
-
@TanteGulo blitt stående som eget fylke, vel
Make Romsdals Amt Great Again! @stikksag @worldwidewerner@cmyrland @TanteGulo @stikksag @worldwidewerner
Har snakka med ein del romsdalingar, stort sett veldig misunnelege på oss Sunnmøringar. -
@stikksag @worldwidewerner @cmyrland
For å vere ærleg så trur eg ikkje heile Møre og Romsdal hadde gått med til Vestland om det var aktuelt. Tenkjer iallfall Nordmøre hadde stukke av til Trøndelag. Romsdal er eg litt usikker på kva ville gjort.@TanteGulo @stikksag @worldwidewerner @cmyrland Romsdal kan slå seg sammen med Innlandet slik at de får kyst
-
@TanteGulo @stikksag @worldwidewerner @cmyrland Romsdal kan slå seg sammen med Innlandet slik at de får kyst
@aslakr det var faktisk oppe til diskusjon i typ fire sekunder da sammenslåingsdebatten stod på som verst! @TanteGulo @stikksag @worldwidewerner
-
-
@TanteGulo @stikksag @worldwidewerner @cmyrland Romsdal kan slå seg sammen med Innlandet slik at de får kyst
@aslakr Blir de da hetende Inn- og utlandet?
@TanteGulo @stikksag @cmyrland -
@aslakr Blir de da hetende Inn- og utlandet?
@TanteGulo @stikksag @cmyrland@worldwidewerner @aslakr @TanteGulo @cmyrland Eg foreslår Annerledeslandet, og ser fram til ein krangel mellom Vedum og Røkke om kven av dei som blir statsforvaltar.
-
@worldwidewerner @aslakr @TanteGulo @cmyrland Eg foreslår Annerledeslandet, og ser fram til ein krangel mellom Vedum og Røkke om kven av dei som blir statsforvaltar.
@stikksag @worldwidewerner @aslakr @TanteGulo @cmyrland Sunnmøre blir att åleine. Skiftar namn til Nordaust-Shetland.
-
@stikksag @worldwidewerner @aslakr @TanteGulo @cmyrland Sunnmøre blir att åleine. Skiftar namn til Nordaust-Shetland.
@tanketom @stikksag @worldwidewerner @aslakr @cmyrland
Nordfjord kjem vel da til å søkje om innlemming i Nordaust-Shetland. -
Nordfjord kjem vel da til å søkje om innlemming i Nordaust-Shetland.@TanteGulo Mogleg, iallfall delar av det. @stikksag @worldwidewerner @aslakr @cmyrland
-
Nordfjord kjem vel da til å søkje om innlemming i Nordaust-Shetland.@TanteGulo @tanketom @stikksag @worldwidewerner @aslakr @cmyrland Nei, nei… vi kjem til å krevje Shetland, Orknøyane og Hebridane tilbake, og invitere Skottland til å bli med i unionen vår.
Det kjem fort eit erstatningskrav mot Danmark for å ha gjeve vekk eigedelane våre òg.

-
@TanteGulo @tanketom @stikksag @worldwidewerner @aslakr @cmyrland Nei, nei… vi kjem til å krevje Shetland, Orknøyane og Hebridane tilbake, og invitere Skottland til å bli med i unionen vår.
Det kjem fort eit erstatningskrav mot Danmark for å ha gjeve vekk eigedelane våre òg.

-
@TanteGulo @pilum @stikksag @worldwidewerner @aslakr @cmyrland Soooogn og Hebriiidane, alle gode ting er vårt.