Vi skal have alternativer til de amerikanske techgiganter i alle vores sociale møderhttps://www.dr.dk/nyheder/indland/techgiganter-fjerner-opslag-og-truer-med-lukke-grupper-jeg-ved-ikke-hvad-vi-goer-forkert#Danmarkskifter
-
@benjaminlj
Jeg synes det er vigtigt, at der er mulighed for at danne grupper hvor folk kan melde sig ind uden konstant at oprette nye identiteter. Om det så sker via fedi eller noget andet er for mig underordnet, så længe vi bare undgår fastlåsning.
@svedigtype @aphandersen @jramskov@niels @benjaminlj @svedigtype @aphandersen @jramskov
Hvis det lykkes mig at lave det her "kodewærk", jeg brygger på, brugbart, så vil du kunne logge ind i grupperne via din Mastodon-profil
Det tager lidt tid at bygge, for jeg skal lige lære ActivityPub'sk undervejs
Jeg er ligesom dig også lidt træt af at skulle oprette separate profiler til alting, så muligheden for at kunne logge ind med Mastodon er et must.
-
@niels @benjaminlj @svedigtype @aphandersen @jramskov
Hvis det lykkes mig at lave det her "kodewærk", jeg brygger på, brugbart, så vil du kunne logge ind i grupperne via din Mastodon-profil
Det tager lidt tid at bygge, for jeg skal lige lære ActivityPub'sk undervejs
Jeg er ligesom dig også lidt træt af at skulle oprette separate profiler til alting, så muligheden for at kunne logge ind med Mastodon er et must.
@simonjust løfter du ikke lidt mere af sløret for dine planer på et tidspunkt?
-
@simonjust løfter du ikke lidt mere af sløret for dine planer på et tidspunkt?
@benjaminlj Det gør jeg bestemt