Det der #torsdagstrivsel i dag er, at det faktisk bare har været en rar dag!
-
@MThaastrup æggekage?
@mutter01 Måske et par gange om året
-
@mutter01 Måske et par gange om året
@MThaastrup Nu har vi jo pludseligt 11 høns, så det er æggekage et par gange om ugen. Det er godt vi er glade for æg her i huset.
-
@MThaastrup Nu har vi jo pludseligt 11 høns, så det er æggekage et par gange om ugen. Det er godt vi er glade for æg her i huset.
@mutter01 Og alm. tærter og pasta-tærte og små tartelet-tærter og egg fried rice og blomkålsgratin og spejlæg og fyldte omeletter og ...
-
@MThaastrup Øiiii. Glemte næsten dagens beste #torsdagstrivsel . Vi sad og ventede på fibermand skulle kommer og lægger fiber ind i huset. Omkring den tid han skulle være der ringede det på døren. DET var ikke fibermand. Derimod en ældre mand der dagligt kommer forbi. Vi har hilst på hinanden før. “Hvaa” siger han. “Har i hund, for den er ude nu.
Vi har ikke hund mere desværre.
Rundt om hjørnet, ud fra garagen dukker den sødest dansk/svensk hvid og brun plettede hund op. -
@tanyakaroli Man skal lige bruge nogle dage på at lande i hjemmet igen - håber, at du er træt på den helt rigtige måde ovenpå en fantastisk tur!
@MThaastrup egentlig føles det mere som træt på alle mulige forkerte måder (især er min mave helt i udu), men nu er jeg kravlet i seng og regner med at kunne sove snart.
Godnat, når du når dertil -
@MThaastrup Øiiii. Glemte næsten dagens beste #torsdagstrivsel . Vi sad og ventede på fibermand skulle kommer og lægger fiber ind i huset. Omkring den tid han skulle være der ringede det på døren. DET var ikke fibermand. Derimod en ældre mand der dagligt kommer forbi. Vi har hilst på hinanden før. “Hvaa” siger han. “Har i hund, for den er ude nu.
Vi har ikke hund mere desværre.
Rundt om hjørnet, ud fra garagen dukker den sødest dansk/svensk hvid og brun plettede hund op.@mutter01 Surprise
-
@MThaastrup egentlig føles det mere som træt på alle mulige forkerte måder (især er min mave helt i udu), men nu er jeg kravlet i seng og regner med at kunne sove snart.
Godnat, når du når dertil@tanyakaroli Oh no, maven skal tage sig sammen. Sov godt, Tanya - og håber at du vågner frisk som en havørn (nej, ikke "havørred", autocorrect, stop dig selv!) i morgen
-
@mutter01 Og alm. tærter og pasta-tærte og små tartelet-tærter og egg fried rice og blomkålsgratin og spejlæg og fyldte omeletter og ...
@MThaastrup Uhh. Elsker små tartelet tærter. Andre forstår dem ikke. Det er lang tid siden jeg har lavet dem, men check. På indkøbslisten.
-
@MThaastrup Uhh. Elsker små tartelet tærter. Andre forstår dem ikke. Det er lang tid siden jeg har lavet dem, men check. På indkøbslisten.
@mutter01 Jeg lavede dem som små pizzatærter med skinke og ost for nogle måneder siden til en buffet i forbindelse med et arrangement for børn og voksne i Michelles klasse.
De blev REVET væk - mest af børnene, sjovt nok
-
@mutter01 Surprise
@MThaastrup Ja……
Tager fat i den. Løfter den bare. Den er bare glad. Super ivrig. Takker den ældre herre og forsikre ham i at vi nok skal sørge for at den kommer hjem.
Heldgvis har den skilt med telefon nummer på. Hun kommer ind og er bare super glad og kælen. Vi ringer. Ejer er lige flyttet ind fire huse fra os.
Søde dejlige vovse hedder Tove og var nok på vej hen for at besøge den hund der dukkede op vores garage i forgårs. Så åbenbart er vi blevet central for bortløbne hunde. -
@MThaastrup Ja……
Tager fat i den. Løfter den bare. Den er bare glad. Super ivrig. Takker den ældre herre og forsikre ham i at vi nok skal sørge for at den kommer hjem.
Heldgvis har den skilt med telefon nummer på. Hun kommer ind og er bare super glad og kælen. Vi ringer. Ejer er lige flyttet ind fire huse fra os.
Søde dejlige vovse hedder Tove og var nok på vej hen for at besøge den hund der dukkede op vores garage i forgårs. Så åbenbart er vi blevet central for bortløbne hunde.@MThaastrup PS. Vi har fået en ny kunde til æg. Da Tove blev hentet spurgte hanom vi var dem med høns. Så var det jo ret oplagt at sige ja, vil du købe nogle æg.
-
@MThaastrup PS. Vi har fået en ny kunde til æg. Da Tove blev hentet spurgte hanom vi var dem med høns. Så var det jo ret oplagt at sige ja, vil du købe nogle æg.
@mutter01 He, bonuspoint for at finde hunden
-
@jenselbaek har du haft en dejlig dag også, så?
@MThaastrup Ja, det har jeg, men jeg husker hvor svært det var med familie og arbejde og en smule tid til sig selv.
-
@MThaastrup Ja, det har jeg, men jeg husker hvor svært det var med familie og arbejde og en smule tid til sig selv.
@jenselbaek Som (ufrivillig) aleneforælder bliver man spidskompetent i planlægning for at nå mest muligt. Jeg var altid god til at strukturere, planlægge og eksekvere, men det er blevet helt ekstremt de sidste tre år
-
@jenselbaek Som (ufrivillig) aleneforælder bliver man spidskompetent i planlægning for at nå mest muligt. Jeg var altid god til at strukturere, planlægge og eksekvere, men det er blevet helt ekstremt de sidste tre år
@MThaastrup Det lyder sådan. Slapper du nogensinde af?
-
@MThaastrup Det lyder sådan. Slapper du nogensinde af?
@jenselbaek Mnjah, tjo. Indimellem - hvis jeg får det planlagt
. Datteren og jeg er lige kommet hjem fra en uges all inclusive på Gran Canaria - der lavede jeg absolut ingenting. Og engang imellem tager min datter lige en weekend ved mormor og morfar i Odense, så jeg har 1½ døgn alene (eller sammen med min kæreste, hvad der nu passer).
-
@tanyakaroli Oh no, maven skal tage sig sammen. Sov godt, Tanya - og håber at du vågner frisk som en havørn (nej, ikke "havørred", autocorrect, stop dig selv!) i morgen
@MThaastrup haha, autocorrect har altså sit eget liv! Tak, jeg sov skisme helt til 4.45, stod luksusagtigt først op kl 6.30, og maven er endda ved at finde sig selv. Jeg tror det går