Jeg vil ikke stemme på en politiker eller et parti der bruger AI-genereret indhold i valgkampen.
-
Jeg vil MEGET nødig stemme på en politiker eller et parti der bruger AI-genereret indhold i valgkampen. Hvem har bevaret ordentligheden?
-
Jeg vil MEGET nødig stemme på en politiker eller et parti der bruger AI-genereret indhold i valgkampen. Hvem har bevaret ordentligheden?
@anderslund slopaganda

-
@anderslund slopaganda

@benjaminlj ... tænk, DR

-
@benjaminlj ... tænk, DR

@anderslund ja, altså jeg antager at de ikke har opfundet udtrykket, men jeg har aldrig hørt det før. Og jeg er vild med det!
-
@anderslund slopaganda

Tror I seriøst ikke, at alle politikere bruger det? Alene frygten for, at de andre gør, og man er overbevist om, at det de andre gør (så) er bedre?
Det er noget biks med det AI.
-
Tror I seriøst ikke, at alle politikere bruger det? Alene frygten for, at de andre gør, og man er overbevist om, at det de andre gør (så) er bedre?
@engedal @benjaminlj
Hvis man bruger AI til at manipulere billeder, citater eller videoer med andre bringer man sig selv ned på niveau med Donald Trump. Der er en mikroskopisk forskel hvis man kun manipulerer med sig selv. -
@engedal @benjaminlj
Hvis man bruger AI til at manipulere billeder, citater eller videoer med andre bringer man sig selv ned på niveau med Donald Trump. Der er en mikroskopisk forskel hvis man kun manipulerer med sig selv.Enig. Jeg tror efterhånden at det bliver en styrke IKKE at bruge AI.
Autenticitet må skinne igennem
-
A anderslund@expressional.social shared this topic
-
@engedal @benjaminlj @anderslund Hvis man gerne vil profilere sig som grøn politiker, vil det være dumt at bruge det, men min tiltro til politikerne er meget lille, selv Ø og Å, som burde være klar over, hvor uforsvarligt det er i forhold til miljøet.
-
@engedal @benjaminlj @anderslund Hvis man gerne vil profilere sig som grøn politiker, vil det være dumt at bruge det, men min tiltro til politikerne er meget lille, selv Ø og Å, som burde være klar over, hvor uforsvarligt det er i forhold til miljøet.
@saederup @engedal @benjaminlj
... grøn / seriøs / ordentlig ...