Er jeg den eneste techie der håber at folk også vælger andet en proton - de skulle nødigt ende i 'bigtech'-gruppen bare fordi mange lige nu løber derover.
-
Er jeg den eneste techie der håber at folk også vælger andet en proton - de skulle nødigt ende i 'bigtech'-gruppen bare fordi mange lige nu løber derover.
-
@svuorela Nej.
-
@svuorela De fleste jeg hører om der skifter vælger proton fra og tager fx Tuta eller noget andet. Jeg har proton fordi de har en god VPN, og jeg har som udgangspunkt altid VPN på bare fordi fuck tracking.
-
J jeppe@uddannelse.social shared this topic
-
@svuorela kører alt selv fra min Synology, har sku ikke brug for big tech længere.
-
@svuorela kører alt selv fra min Synology, har sku ikke brug for big tech længere.
-
@oz1sej ikke helt uden hjælp fra mit eget domæne og DNS fra simply.com - men ja.

-
@oz1sej ikke helt uden hjælp fra mit eget domæne og DNS fra simply.com - men ja.

@Stagen Nice! Kan du anbefale nogen gode artikler eller guides?
-
@svuorela De fleste jeg hører om der skifter vælger proton fra og tager fx Tuta eller noget andet. Jeg har proton fordi de har en god VPN, og jeg har som udgangspunkt altid VPN på bare fordi fuck tracking.
@CarstenBoll @svuorela Jeg prøver virkelig på ikke at lægge alle mine æg i samme kurv, selvom f.eks. Proton i princippet kunne dække alle mine behov. Den fejl lavede jeg allerede med Google!
-
@Stagen Nice! Kan du anbefale nogen gode artikler eller guides?
@oz1sej Det er ret simpelt at sætte op hvis du har en Synology med det seneste OS. Det er desværre så længe siden jeg satte det op at jeg ikke kan huske hvilken guide jeg brugte. Men jeg bruger MailPlus, hvis det hjælper.

-
@svuorela Uanset, hvad man vælger, bør man velsagtens overveje sin exit-strategi?
-