Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Senior World sælger rollator, kørestole, gåbånd osv og de får lige en #anbefaling: min nabos rollator var blevet halvt smadret på en flytur, specifikke skruer og møtrikker var væk.

Senior World sælger rollator, kørestole, gåbånd osv og de får lige en #anbefaling: min nabos rollator var blevet halvt smadret på en flytur, specifikke skruer og møtrikker var væk.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
anbefaling
9 Indlæg 4 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • koefoed@helvede.netK This user is from outside of this forum
    koefoed@helvede.netK This user is from outside of this forum
    koefoed@helvede.net
    wrote sidst redigeret af

Senior World sælger rollator, kørestole, gåbånd osv og de får lige en #anbefaling: min nabos rollator var blevet halvt smadret på en flytur, specifikke skruer og møtrikker var væk. Den var ikke købt hos SW, men jeg kontaktede dem alligevel med fotos. En lang samtale senere har vi identificeret reservedelene, de blev bestilt hjem, og jeg har lige hentet dem. Ejeren ville mægtig gerne (gratis) have sat det på og spændt det hele efter, men af logistiske årsager gør vi det selv.
    Kæmpe shoutout.

koefoed@helvede.netK 1 Reply Last reply
    1
    0
    • koefoed@helvede.netK koefoed@helvede.net

Senior World sælger rollator, kørestole, gåbånd osv og de får lige en #anbefaling: min nabos rollator var blevet halvt smadret på en flytur, specifikke skruer og møtrikker var væk. Den var ikke købt hos SW, men jeg kontaktede dem alligevel med fotos. En lang samtale senere har vi identificeret reservedelene, de blev bestilt hjem, og jeg har lige hentet dem. Ejeren ville mægtig gerne (gratis) have sat det på og spændt det hele efter, men af logistiske årsager gør vi det selv.
      Kæmpe shoutout.

koefoed@helvede.net
      wrote sidst redigeret af

>jeg forventer ingenlunde at folk gør den slags, for alle skal jo betale sin husleje. Men NÅR nogen går above and beyond, så siger jeg det altså videre. #anbefaling altså af senior world hvis man skal have noget til ældre eller gangbesværede.

2
      0
      • jwcph@helvede.netJ jwcph@helvede.net shared this topic
        mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net shared this topic

>jeg forventer ingenlunde at folk gør den slags, for alle skal jo betale sin husleje. Men NÅR nogen går above and beyond, så siger jeg det altså videre. #anbefaling altså af senior world hvis man skal have noget til ældre eller gangbesværede.

koefoed@helvede.net
        wrote sidst redigeret af

> det viste sig, at min nabo brugte sin udendørs rollator indenfor, og det er jo ikke hensigtsmæssigt. Så jeg gik lige på DBA i frokostpausen, og tror i ikke at 2 km væk fra mig, har nogen en indendørsrollator til gratis afhentning, fordi den lige skal have strammet skruerne, og de er i øvrigt ikke skal bruge den mere.
        Jeg har projekter nok, men dette projekt kunne jeg ikke lade ligge. Så om lidt har min nabo også en (flot, endda) indendørsrollator.

nerdd@mstdn.socialN klgn@expressional.socialK 2 Replies Last reply
        0

> det viste sig, at min nabo brugte sin udendørs rollator indenfor, og det er jo ikke hensigtsmæssigt. Så jeg gik lige på DBA i frokostpausen, og tror i ikke at 2 km væk fra mig, har nogen en indendørsrollator til gratis afhentning, fordi den lige skal have strammet skruerne, og de er i øvrigt ikke skal bruge den mere.
          Jeg har projekter nok, men dette projekt kunne jeg ikke lade ligge. Så om lidt har min nabo også en (flot, endda) indendørsrollator.

nerdd@mstdn.socialN This user is from outside of this forum
          nerdd@mstdn.social
          wrote sidst redigeret af

@Koefoed Hvor er du god, Lone! 💪

0
          • nerdd@mstdn.socialN nerdd@mstdn.social

@Koefoed Hvor er du god, Lone! 💪

koefoed@helvede.net
            wrote sidst redigeret af

@nerdd planeterne stod rigtigt.

nerdd@mstdn.socialN 1 Reply Last reply
            0

@nerdd planeterne stod rigtigt.

nerdd@mstdn.social
              wrote sidst redigeret af

@Koefoed Det hjælper selvfølgelig på det. Men der skulle jo alligevel handles på det, så naboen kunne blive godt kørende både inde og ude, og det gjorde du. Det er helt klart en god handling.

tanyakaroli@expressional.socialT 1 Reply Last reply
              0
              • nerdd@mstdn.socialN nerdd@mstdn.social

@Koefoed Det hjælper selvfølgelig på det. Men der skulle jo alligevel handles på det, så naboen kunne blive godt kørende både inde og ude, og det gjorde du. Det er helt klart en god handling.

tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
                tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
                tanyakaroli@expressional.social
                wrote sidst redigeret af

@nerdd @Koefoed Ja, virkelig god handling! Din nabo må være så taknemmelig og lettet 🥰

0

klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                  klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                  klgn@expressional.social
                  wrote sidst redigeret af

@Koefoed hvor er du god, Lone ❤️

1 Reply Last reply
                  0
                  • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

@nerdd @Koefoed Ja, virkelig god handling! Din nabo må være så taknemmelig og lettet 🥰

koefoed@helvede.net
                    wrote sidst redigeret af

@tanyakaroli @nerdd i morges havde hun en vakkelvorn rollator, kl 17 havde hun ikke bare en solid en men en mere. Haha. Hun var også helt forbløffet.
                    Men når universet vil det, så kan det pludselig gå hurtigt. Det er så fedt når ting lykkes uden så megen indsats.

1 Reply Last reply
                    0
                    Svar
                    • Svar som emne
                    Login for at svare
                    • Ældste til nyeste
                    • Nyeste til ældste
                    • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.