Havde jeg vidst, at min kaffepusher holder lukket i dag og i morgen pga.
-
Havde jeg vidst, at min kaffepusher holder lukket i dag og i morgen pga. varmen (hej klimakollaps), er det ikke sikkert jeg havde løbet en tur i dag. Men det gjorde jeg ikke, så afsted med mig kl. 8!
Bortset fra nul kaffe, var det fint, og benene var mindre møre end frygtet.
Ps.: Jeg har bønner nok til at klare mig, så der er ingen kaffekrise. Og så er det i øvrigt fandens cool, at kaffepusheren passer på deres ansatte.
-
Havde jeg vidst, at min kaffepusher holder lukket i dag og i morgen pga. varmen (hej klimakollaps), er det ikke sikkert jeg havde løbet en tur i dag. Men det gjorde jeg ikke, så afsted med mig kl. 8!
Bortset fra nul kaffe, var det fint, og benene var mindre møre end frygtet.
Ps.: Jeg har bønner nok til at klare mig, så der er ingen kaffekrise. Og så er det i øvrigt fandens cool, at kaffepusheren passer på deres ansatte.
Argh! Hvor frustrerende at der er lukket!
Godt kommet ud, det var lige til at holde ud her i morges/formiddag
-
Argh! Hvor frustrerende at der er lukket!
Godt kommet ud, det var lige til at holde ud her i morges/formiddag
@folfdk Uden løberygsækken havde det været ok, men sådan en varmer trods alt lidt
Jeg er dog godt tilfreds med, at det var kl. 8, jeg tog afsted.Og så er det også svært at være rigtigt frustreret, når det var en fin tur 🥳
-
@folfdk Uden løberygsækken havde det været ok, men sådan en varmer trods alt lidt
Jeg er dog godt tilfreds med, at det var kl. 8, jeg tog afsted.Og så er det også svært at være rigtigt frustreret, når det var en fin tur 🥳
Jeg kan se vi har løbet ca lige langt i dag, du var bare 10 minutter hurtigere, men med samme puls.
Jeg glæder mig til jeg kommer i bedre form

-
Jeg kan se vi har løbet ca lige langt i dag, du var bare 10 minutter hurtigere, men med samme puls.
Jeg glæder mig til jeg kommer i bedre form

@folfdk Åh, men det er jo ikke så ligetil at sammenligne to personers puls

Jagter vi ikke alle en bedre form? Greg LeMond bliver i øvrigt (muligvis tvivlsomt) citeret for at have sagt: “It never gets easier; you just go faster”

-
@folfdk Åh, men det er jo ikke så ligetil at sammenligne to personers puls

Jagter vi ikke alle en bedre form? Greg LeMond bliver i øvrigt (muligvis tvivlsomt) citeret for at have sagt: “It never gets easier; you just go faster”

Det er ellers et ret godt citat!
Og nej, det er nok ikke så ligetil.
Det var bare sjovt at tallene passede ind i hinanden (sådan ca)