Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Jeg håber virkelig ikke det er en kommunikationsrådgiver Pia Olsen har hyret.

Jeg håber virkelig ikke det er en kommunikationsrådgiver Pia Olsen har hyret.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
7 Indlæg 4 Posters 12 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • andreasio@mastodon.socialA This user is from outside of this forum
    andreasio@mastodon.socialA This user is from outside of this forum
    andreasio@mastodon.social
    wrote sidst redigeret af
    #1

    Jeg håber virkelig ikke det er en kommunikationsrådgiver Pia Olsen har hyret. Alt ved den sag skriger dårlig moralsk dømmekraft, dårlig timing, dårlig strategi, dårlig håndtering.

    Dernæst: øget befordringsfradrag? Fuck nu af hvor er det dumt at betale folk for at forurene.

    je5perl@eupolicy.socialJ tokeriis@helvede.netT 2 Replies Last reply
    0
    • andreasio@mastodon.socialA andreasio@mastodon.social

      Jeg håber virkelig ikke det er en kommunikationsrådgiver Pia Olsen har hyret. Alt ved den sag skriger dårlig moralsk dømmekraft, dårlig timing, dårlig strategi, dårlig håndtering.

      Dernæst: øget befordringsfradrag? Fuck nu af hvor er det dumt at betale folk for at forurene.

      je5perl@eupolicy.socialJ This user is from outside of this forum
      je5perl@eupolicy.socialJ This user is from outside of this forum
      je5perl@eupolicy.social
      wrote sidst redigeret af
      #2

      @andreasio Særlig rådgiver, aka spindoktor. Primære arbejdsopgave er kommunikation med journalister. Yes, ironien er tyk her..

      andreasio@mastodon.socialA 1 Reply Last reply
      0
      • je5perl@eupolicy.socialJ je5perl@eupolicy.social

        @andreasio Særlig rådgiver, aka spindoktor. Primære arbejdsopgave er kommunikation med journalister. Yes, ironien er tyk her..

        andreasio@mastodon.socialA This user is from outside of this forum
        andreasio@mastodon.socialA This user is from outside of this forum
        andreasio@mastodon.social
        wrote sidst redigeret af
        #3

        @je5perl 🙂

        benjaoming@social.data.coopB 1 Reply Last reply
        0
        • andreasio@mastodon.socialA andreasio@mastodon.social

          @je5perl 🙂

          benjaoming@social.data.coopB This user is from outside of this forum
          benjaoming@social.data.coopB This user is from outside of this forum
          benjaoming@social.data.coop
          wrote sidst redigeret af
          #4

          @andreasio @je5perl man kan kun gætte på, hvad deres første opgave bliver... at lave spin omkring ansættelsen af spindoktoren 🙃

          1 Reply Last reply
          0
          • andreasio@mastodon.socialA andreasio@mastodon.social

            Jeg håber virkelig ikke det er en kommunikationsrådgiver Pia Olsen har hyret. Alt ved den sag skriger dårlig moralsk dømmekraft, dårlig timing, dårlig strategi, dårlig håndtering.

            Dernæst: øget befordringsfradrag? Fuck nu af hvor er det dumt at betale folk for at forurene.

            tokeriis@helvede.netT This user is from outside of this forum
            tokeriis@helvede.netT This user is from outside of this forum
            tokeriis@helvede.net
            wrote sidst redigeret af
            #5

            @andreasio I fht befordringsfradrag: det er bedre end nedsat benzinafgift. Det prioriterer landdistrikterne og de uden bil. Man har befordringsfradrag uanset om man vælger tog, bus eller benzinbil eller elbil.

            andreasio@mastodon.socialA 1 Reply Last reply
            0
            • tokeriis@helvede.netT tokeriis@helvede.net

              @andreasio I fht befordringsfradrag: det er bedre end nedsat benzinafgift. Det prioriterer landdistrikterne og de uden bil. Man har befordringsfradrag uanset om man vælger tog, bus eller benzinbil eller elbil.

              andreasio@mastodon.socialA This user is from outside of this forum
              andreasio@mastodon.socialA This user is from outside of this forum
              andreasio@mastodon.social
              wrote sidst redigeret af
              #6

              @tokeriis Det er ikke blevet dyrere siden sidst at transporterer sig. Så det svarer til en check til dem i landdistrikterne der har arbejde... I øvrigt er tankegangen forkert. Vi skal støtte offentlig transport måske, men ikke privatbiler

              tokeriis@helvede.netT 1 Reply Last reply
              0
              • andreasio@mastodon.socialA andreasio@mastodon.social

                @tokeriis Det er ikke blevet dyrere siden sidst at transporterer sig. Så det svarer til en check til dem i landdistrikterne der har arbejde... I øvrigt er tankegangen forkert. Vi skal støtte offentlig transport måske, men ikke privatbiler

                tokeriis@helvede.netT This user is from outside of this forum
                tokeriis@helvede.netT This user is from outside of this forum
                tokeriis@helvede.net
                wrote sidst redigeret af
                #7

                @andreasio Jeg siger ikke det er perfekt. Og ja, det muliggør også at folk på landet kan få et arbejde, for det findes ikke der. Det der mangler i regeringsgrundlaget er massiv opgradering af den offentlige transport uden for de store byer, så der er et reelt alternativ.

                1 Reply Last reply
                0
                Svar
                • Svar som emne
                Login for at svare
                • Ældste til nyeste
                • Nyeste til ældste
                • Most Votes


                • Log ind

                • Har du ikke en konto? Tilmeld

                • Login or register to search.
                Powered by NodeBB Contributors
                Graciously hosted by data.coop
                • First post
                  Last post
                0
                • Hjem
                • Seneste
                • Etiketter
                • Populære
                • Verden
                • Bruger
                • Grupper