Jeg hyggede mig i påsken med at lave nogle bots, der poster på Bluesky.
-
Anklagemyndigheden udsender et hav af nyheder, og dem kan du nu følge med i på @anklager.aggemam.dk.
#dkkrim #dkjuraChef jeg kan ikke komme på på arbejde. Christian har oprettet nyt rss feed(“bot”) Nu kan jeg ikke nå at arbejde når jeg skal læse alle nyhederne.
-
Chef jeg kan ikke komme på på arbejde. Christian har oprettet nyt rss feed(“bot”) Nu kan jeg ikke nå at arbejde når jeg skal læse alle nyhederne.
@aggemamdk
Har du en liste et sted med alle dine bots?
Vil gerne kunne anbefale. -
@aggemamdk
Har du en liste et sted med alle dine bots?
Vil gerne kunne anbefale.@alf149 Denne tråd er egentlig tænkt som en sådan liste.
På Bluesky har jeg lavet en offentlig liste, som dog tilsyneladende kun er tilgængelig, hvis man har en konto der.
https://bsky.app/profile/aggemam.dk/lists/3miorti5j342nPå Mastodon kan man ikke gøre sine lister offentlige.
Men det er en god idé at lave en samlet liste fx på min hjemmeside.
-
Anklagemyndigheden udsender et hav af nyheder, og dem kan du nu følge med i på @anklager.aggemam.dk.
#dkkrim #dkjuraEr man hyppig koncertgænger, kan man på @scene.aggemam.dk holde sig opdateret om nye koncerter fra Live Nation og All Things Live. #ddkultur
-
Er man hyppig koncertgænger, kan man på @scene.aggemam.dk holde sig opdateret om nye koncerter fra Live Nation og All Things Live. #ddkultur
Forbrugerombudsmandens pressemeddelelser kan nu følges på
@forbrugerombudsmanden.aggemam.dk. -
Forbrugerombudsmandens pressemeddelelser kan nu følges på
@forbrugerombudsmanden.aggemam.dk.Fagbladet Folkeskolen skriver om skole og uddannelse. Kom med tilbage på skolebænken på
@folkeskolen.aggemam.dk – #skolechat -
Fagbladet Folkeskolen skriver om skole og uddannelse. Kom med tilbage på skolebænken på
@folkeskolen.aggemam.dk – #skolechatMan kan nu læse om afgørelser fra en række nævn under Styrelsen for Patientklager på @patientklager.aggemam.dk.
-
Man kan nu læse om afgørelser fra en række nævn under Styrelsen for Patientklager på @patientklager.aggemam.dk.
Ankestyrelsen fører tilsyn med, at kommuner og regioner overholder loven. Deres tilsynsudtalelser kan følges på @ankestyrelsen.aggemam.dk.
-
Ankestyrelsen fører tilsyn med, at kommuner og regioner overholder loven. Deres tilsynsudtalelser kan følges på @ankestyrelsen.aggemam.dk.
I tillæg til @paragraf20 kan man nu også følge med i spørgsmål til ministre fra Folketingets udvalg. Modsat § 20-spørgsmål, der handler om ministerens holdning, er udvalgsspørgsmålene ofte mere faktuelle.
Der bliver stillet rigtig mange spørgsmål, så jeg har lavet en bot pr. udvalg. >>
-
I tillæg til @paragraf20 kan man nu også følge med i spørgsmål til ministre fra Folketingets udvalg. Modsat § 20-spørgsmål, der handler om ministerens holdning, er udvalgsspørgsmålene ofte mere faktuelle.
Der bliver stillet rigtig mange spørgsmål, så jeg har lavet en bot pr. udvalg. >>
RE: https://mstdn.dk/@aggemamdk/116806252009002724
Her er en oversigt.