Så tager vi videre fra Tokyo til Hiroshima.
-
Så tager vi videre fra Tokyo til Hiroshima. Vi er i god tid på Tokyo Station, så nu har vi delt os op så min mand og ÆldsteSøn kan gå rundt og kigge lidt, mens YngsteSøn og jeg passer på bagagen. Meget spændt på turen med Shinkansen! (Men det er ikke sikkert jeg følger planen om at købe en bentoboks med ombord, for jeg foråd mig igen i går, denne gang i fantastisk yakiniku - ingen billeder af det for nu, for jeg glemte min telefon på hotellet).
#TanyaRejserRundtiJapan -
Så tager vi videre fra Tokyo til Hiroshima. Vi er i god tid på Tokyo Station, så nu har vi delt os op så min mand og ÆldsteSøn kan gå rundt og kigge lidt, mens YngsteSøn og jeg passer på bagagen. Meget spændt på turen med Shinkansen! (Men det er ikke sikkert jeg følger planen om at købe en bentoboks med ombord, for jeg foråd mig igen i går, denne gang i fantastisk yakiniku - ingen billeder af det for nu, for jeg glemte min telefon på hotellet).
#TanyaRejserRundtiJapan@tanyakaroli Håber i får en god tog tur. Som tognørd er jeg ærligt talt lidt jaloux.
-
@tanyakaroli Håber i får en god tog tur. Som tognørd er jeg ærligt talt lidt jaloux.
@philip Det kan jeg dælme godt forstå! Det er allerede vildt inden afgang: sæderne kan lænes langt tilbage, der er indstilleligt bord plus et mindre bord i armlænet, fodstøtte og lys og varme i sædet!
Nu kører vi - juhuu -
#TanyaRejserRundtiJapan(Flytter lige denne op fra et svar på første trut i tråden):
Det er allerede vildt inden afgang: sæderne kan lænes langt tilbage, der er indstilleligt bord plus et mindre bord i armlænet, fodstøtte og lys og varme i sædet!
Nu kører vi - juhuu -
(Flytter lige denne op fra et svar på første trut i tråden):
Det er allerede vildt inden afgang: sæderne kan lænes langt tilbage, der er indstilleligt bord plus et mindre bord i armlænet, fodstøtte og lys og varme i sædet!
Nu kører vi - juhuuHer lidt af accelerationen efter sidste stop:
-
Her lidt af accelerationen efter sidste stop:
Mount Fuji! 🤩
-
Mount Fuji! 🤩
@tanyakaroli pragtfuldt at det så er med en flot blå himmel som baggrund
-
Mount Fuji! 🤩
Heldigvis er min mand klogere end mig, så han havde købt en bento boks til at tage med ombord. Se lige hvor fin den er!
-
@tanyakaroli pragtfuldt at det så er med en flot blå himmel som baggrund
@Chris ja, vi er meget heldige med vejret i dag (og resten af turen, ifølge vejrudsigten).
-
Heldigvis er min mand klogere end mig, så han havde købt en bento boks til at tage med ombord. Se lige hvor fin den er!
@tanyakaroli
Oh my gosh! Beautiful. -
@tanyakaroli
Even the box is beautiful! -
@tanyakaroli
Even the box is beautiful!@wannabemystiker Yes, everything is made with such an eye for detail and perfection 🥰
-
@tanyakaroli for pokker, hvor ser det godt ud. Og sikke en smuk dag til en tur med Shinkansen. Jeg vil også til Japan nu
-
@tanyakaroli Er det fast food, der kommer i så fin en indpakning?
-
@tanyakaroli Er det fast food, der kommer i så fin en indpakning?
@Stig ja, det kan man måske godt kalde det. Det er i hvert fald hurtigt at få, men nok ikke så hurtigt at producere. Ris, protein, grønt og en masse tilbehør
-
@tanyakaroli for pokker, hvor ser det godt ud. Og sikke en smuk dag til en tur med Shinkansen. Jeg vil også til Japan nu
@klgn sådan ville jeg også have det, hvis jeg ikke allerede var her