Det er nok løgn, at jeg trængte til en løbetur.
-
Det er nok løgn, at jeg trængte til en løbetur. Ikke desto mindre havde jeg lyst til at løbe en tur sidst på eftermiddagen, selv om benene var lidt tunge ovenpå turen i går.
Der var en lille stemme, som spurgte om jeg ikke skulle løbe nogle intervaller. Jeg ignorerede den dog

I stedet blev det en rolig tur ind til stamstedet til en kop kaff’ og en sludder, inden jeg luntede hjem igen. Begge veje i tørvejr.
Sekundet efter jeg kom hjem, ramte en kraftig byge. Perfekt timing

-
Det er nok løgn, at jeg trængte til en løbetur. Ikke desto mindre havde jeg lyst til at løbe en tur sidst på eftermiddagen, selv om benene var lidt tunge ovenpå turen i går.
Der var en lille stemme, som spurgte om jeg ikke skulle løbe nogle intervaller. Jeg ignorerede den dog

I stedet blev det en rolig tur ind til stamstedet til en kop kaff’ og en sludder, inden jeg luntede hjem igen. Begge veje i tørvejr.
Sekundet efter jeg kom hjem, ramte en kraftig byge. Perfekt timing

@nerdd
Det var nok smart at komme afsted i går i nogenlunde godt vejr, det blæser en del her i hvert fald, og regner.Tænk at vejret var så anderledes en uge siden!
Og godt ignoreret

Det lyder som om det trods alt havde været lidt for intens at løbe intervaller når du har haft så mange km i benene for nylig