Jeg pressede citronen lidt og lagde et par ekstra km på dagens løbetur i forhold til i tirsdags - stadig uden at skrue på tempoet.
-
Jeg pressede citronen lidt og lagde et par ekstra km på dagens løbetur i forhold til i tirsdags - stadig uden at skrue på tempoet. Knæet var glad for, at det ikke var længere.
Til gengæld fik jeg hentet kaffe (og en bonus-cookie
). Til alles overraskelse er 22-24 grader egentlig ikke så slemt at løbe i, når man ikke presser sig selv på tempoet 
Distance: 11,23 km
Tempo: 5:30/km -
Jeg pressede citronen lidt og lagde et par ekstra km på dagens løbetur i forhold til i tirsdags - stadig uden at skrue på tempoet. Knæet var glad for, at det ikke var længere.
). Til alles overraskelse er 22-24 grader egentlig ikke så slemt at løbe i, når man ikke presser sig selv på tempoet 
Tempo: 5:30/kmSikke en fornem tur! Dejligt med knæet; det er jo faktisk det vigtigste.
Og jeg er enig: 22-24 grader er varmt men egentlig helt ok, men det forudsætter disciplin (og helst også adgang til væske).
-
Sikke en fornem tur! Dejligt med knæet; det er jo faktisk det vigtigste.
Og jeg er enig: 22-24 grader er varmt men egentlig helt ok, men det forudsætter disciplin (og helst også adgang til væske).
@askekammer Tak! Ja, det er rart, at knæet er rimelig medgørligt. Men jeg er godt nok stadig nødt til at mærke efter og vurdere før, under og efter.
Knæet hjælper mig lige nu godt med disciplinen ift. tempoet (måske en slags silver lining?), så jeg manglede egentlig ikke vand på dagens tur.
-
Tempo: 5:30/km@nerdd
Det er godt nok ikke meget du har skaleret træningen ned
Jeg håber du har styr på knæet, det lyder det til

Og løbe croissanten er kommet i skammekrogen? Eller var det bare som om den der cookie kaldte alt for meget? (Det kender jeg forøvrigt godt!)
Mega godt kommet ud, den her dag, med vejr/temperatur osv skulle jeg gerne bede om mange flere af!