Firmaet bag mine høreapparater reklamerer i nyhedsbrevet som jeg selv har skrevet mig op til med nyt høreprogram som benytter deep neural network til at fremhæve de lyde vi gerne vil høre (ved at registrere hvordan dit hoved bevæger sig for bedre at hø...
-
Firmaet bag mine høreapparater reklamerer i nyhedsbrevet som jeg selv har skrevet mig op til med nyt høreprogram som benytter deep neural network til at fremhæve de lyde vi gerne vil høre (ved at registrere hvordan dit hoved bevæger sig for bedre at høre, hvis det virker godt vil det være freaking fantastisk). Der er nul snak om AI i reklamemailen

og et link til forklaring om DNN generelt og specifikt i denne kontekst.
Indtil nu er vi på 10 ud af 10.
Det link peger så lige nu på en side 404 og gav mig dagens første grin 🤪. -
Firmaet bag mine høreapparater reklamerer i nyhedsbrevet som jeg selv har skrevet mig op til med nyt høreprogram som benytter deep neural network til at fremhæve de lyde vi gerne vil høre (ved at registrere hvordan dit hoved bevæger sig for bedre at høre, hvis det virker godt vil det være freaking fantastisk). Der er nul snak om AI i reklamemailen

og et link til forklaring om DNN generelt og specifikt i denne kontekst.
Indtil nu er vi på 10 ud af 10.
Det link peger så lige nu på en side 404 og gav mig dagens første grin 🤪.@pms men det lyder da som en virkelig god brug af dnn?