Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Farvel Big Tech
  3. Foreningen data.coop

Foreningen data.coop

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Farvel Big Tech
data.coopkooperativ
25 Indlæg 5 Posters 297 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • Y Offline
    Y Offline
    YongSun
    wrote on sidst redigeret af
    #16

    Jeg skal bare forstå jeres email korrekt (som jeg forøvrigt meget gerne vil give et bud til at skrive klarere for nye blanke medlemmer som jeg)
    Skal jeg bede jer opsætte en matrix konto så jeg kan bede om de forskellige services derinde?
    Det står en smule uklart for mig?

    1 Reply Last reply
    0
    • N nopstrup@social.data.coop shared this topic on
    • decibyteD Offline
      decibyteD Offline
      decibyte
      wrote on sidst redigeret af
      #17

      Jeg ville egentlig sige at det bedste sted til den slags spørgsmål er inde i vores Matrix-kanaler, men… 🙂

      Som jeg husker indholdet af den e-mail, beder vi om et ønsket brugernavn som vil blive dit når vi opretter dig på diverse services. Hvis du ikke allerede har svaret tilbage med det, så tror jeg det er et godt næste skridt.

      Al hjælp til klarere kommunikation er MEGET velkommen! Jeg vil foreslå du i første omgang tager den direkte med kassereren, der sender de velkomstmails ud.

      1 Reply Last reply
      0
      • Y Offline
        Y Offline
        YongSun
        wrote on sidst redigeret af
        #18

        jeg er blevet meldt til matrixkontoen og havde overset en verifikationsemail tror jeg nok - den er udløbet. Det er en smule omstændeligt, men har bedt om en ny verifikationsmail.
        Jeg vil gerne ordentlig ind så tænker jeg at tale med kasseren - men der er noget med medlemsflowet der er lidt tungt. Har i nogle møder hvor vi kunne tale om den slags?

        1 Reply Last reply
        0
        • Y Offline
          Y Offline
          YongSun
          wrote on sidst redigeret af
          #19

          Altså jeg bliver helt stresset over at skulle genere kasseren hele tiden - er der en af jer herinde der står for matrixinvitationerne - der vil sende mig en ny verifikationsemail da den gamle udløb - så jeg kan bekræfte min email - for der er ingen kontaktinfo jeg kan gå til?

          reynirR 1 Reply Last reply
          0
          • decibyteD Offline
            decibyteD Offline
            decibyte
            wrote on sidst redigeret af
            #20

            Har i nogle møder hvor vi kunne tale om den slags?

            Vores hej-dage er oplagte til det. Jeg prøver lige at få datoerne listet et sted på web, så det ikke er så hemmeligt hvornår de er 🙂

            1 Reply Last reply
            0
            • Y YongSun

              Altså jeg bliver helt stresset over at skulle genere kasseren hele tiden - er der en af jer herinde der står for matrixinvitationerne - der vil sende mig en ny verifikationsemail da den gamle udløb - så jeg kan bekræfte min email - for der er ingen kontaktinfo jeg kan gå til?

              reynirR Offline
              reynirR Offline
              reynir
              wrote on sidst redigeret af
              #21

              @YongSun Hej! Kan du sende mig en mail på reynir@data.coop med lidt flere detaljer om hvad du/I har gjort og hvad der er sket? Så vil jeg se hvad jeg kan gøre senere i dag eller i weekenden. Jeg er ikke sikker på at jeg forstår situationen helt (eks. fik du en oprettelseskode til matrix og har oprettet dig? Hvilket brugernavn har du valgt?)

              Generelt er jeg enig i at flowet som nyt medlem er utilfredsstillende. Vi har længe været ved at udvikle et medlemssystem, hvor flere ting er automatiseret. I mellemtiden har vi stadig nogle manuelle processer der ikke er helt gnidningsfri 😞

              Y 1 Reply Last reply
              0
              • reynirR reynir

                @YongSun Hej! Kan du sende mig en mail på reynir@data.coop med lidt flere detaljer om hvad du/I har gjort og hvad der er sket? Så vil jeg se hvad jeg kan gøre senere i dag eller i weekenden. Jeg er ikke sikker på at jeg forstår situationen helt (eks. fik du en oprettelseskode til matrix og har oprettet dig? Hvilket brugernavn har du valgt?)

                Generelt er jeg enig i at flowet som nyt medlem er utilfredsstillende. Vi har længe været ved at udvikle et medlemssystem, hvor flere ting er automatiseret. I mellemtiden har vi stadig nogle manuelle processer der ikke er helt gnidningsfri 😞

                Y Offline
                Y Offline
                YongSun
                wrote on sidst redigeret af
                #22

                @reynir mail er sendt til dig 🙂

                reynirR 1 Reply Last reply
                1
                • Y YongSun

                  @reynir mail er sendt til dig 🙂

                  reynirR Offline
                  reynirR Offline
                  reynir
                  wrote on sidst redigeret af
                  #23

                  @YongSun Tak! Jeg har svaret din mail. Jeg ved ikke helt hvad der er gået galt, så jeg har oprettet en bruger til dig manuelt (se mail). Sig endelig til hvis du vil have et andet brugernavn (fik jeg vist ikke sagt i mailen).

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • Y Offline
                    Y Offline
                    YongSun
                    wrote on sidst redigeret af
                    #24

                    Tak ❤ jeg er i fuld gang og ja jeg ved heller ikke hvad der skete.

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • Y Offline
                      Y Offline
                      YongSun
                      wrote on sidst redigeret af
                      #25

                      Spørgsmål til data.coop nextcloud løsning - kan man frit udvide den med nye apps eller er jeg låst til dem der er valgt. Jeg savner forms appen?

                      1 Reply Last reply
                      0
                      Svar
                      • Svar som emne
                      Login for at svare
                      • Ældste til nyeste
                      • Nyeste til ældste
                      • Most Votes


                      • Log ind

                      • Har du ikke en konto? Tilmeld

                      • Login or register to search.
                      Powered by NodeBB Contributors
                      Graciously hosted by data.coop
                      • First post
                        Last post
                      0
                      • Hjem
                      • Seneste
                      • Etiketter
                      • Populære
                      • Verden
                      • Bruger
                      • Grupper