As I've been saying, Fedora is my current #Linux candidate - but there's still some red flags...
- 
@mosgaard Ja, det er 18 - installerede den i sidste uge  @mosgaard Nå, det går så ikke så godt... 
- 
@mosgaard Nå, det går så ikke så godt... @jwcph er det i en VM? 
- 
@jwcph er det i en VM? @mosgaard Yas. 
- 
@mosgaard Yas. @jwcph den kører heller ikke for mig i Boxes (Gnome virtual machine), men den kører utrolig fint med en ren install på min Levono. 
- 
@jwcph den kører heller ikke for mig i Boxes (Gnome virtual machine), men den kører utrolig fint med en ren install på min Levono. @mosgaard Det var vist bare Brave, der var problemet - den vil jeg ikke bruge alligevel; efter jeg har slettet den har jeg ikke haft yderligere problemer af denne art. Zorin kører godt nok i min VM til, at jeg har kunnet teste nogle ting af, virker egentlig lovende  
- 
@mosgaard Det var vist bare Brave, der var problemet - den vil jeg ikke bruge alligevel; efter jeg har slettet den har jeg ikke haft yderligere problemer af denne art. Zorin kører godt nok i min VM til, at jeg har kunnet teste nogle ting af, virker egentlig lovende  @jwcph fedt! Jeg må indrømme at jeg ikke gjorde en særlig indsats i VM, jeg kørte bare på med en install. Jeg har været virkelig glad for Zorin! 
- 
@jwcph fedt! Jeg må indrømme at jeg ikke gjorde en særlig indsats i VM, jeg kørte bare på med en install. Jeg har været virkelig glad for Zorin! @mosgaard Jeg er simpelthen nødt til at have lidt hands-on testing, før jeg kan kaste mig ud i et skift  jeg har også to forskellige situationer; min alt-muligt-Mac, som kører alle mine foretrukne programmer til dette & hint, og så min musik-Mac, som egentlig bare skal køre Reaper, men det skal til gengæld bare virke, også med Win-plugins... jeg har også to forskellige situationer; min alt-muligt-Mac, som kører alle mine foretrukne programmer til dette & hint, og så min musik-Mac, som egentlig bare skal køre Reaper, men det skal til gengæld bare virke, også med Win-plugins...Tror snart jeg er klar til at forsøge mig med en dual-boot på musik-maskinen  
- 
@mosgaard Jeg er simpelthen nødt til at have lidt hands-on testing, før jeg kan kaste mig ud i et skift  jeg har også to forskellige situationer; min alt-muligt-Mac, som kører alle mine foretrukne programmer til dette & hint, og så min musik-Mac, som egentlig bare skal køre Reaper, men det skal til gengæld bare virke, også med Win-plugins... jeg har også to forskellige situationer; min alt-muligt-Mac, som kører alle mine foretrukne programmer til dette & hint, og så min musik-Mac, som egentlig bare skal køre Reaper, men det skal til gengæld bare virke, også med Win-plugins...Tror snart jeg er klar til at forsøge mig med en dual-boot på musik-maskinen  Prøv hellere dualboot på en maskine, du kan tåle går i sort først. MacOS er ikke særlig venlig, når den skal dele plads med Linux. Af samme årsag plejer jeg at losse MacOS helt ud, for det er det nemmeste  Det kan godt lade sig at gøre dualboote MacOS+Linux, men det er ikke så nemt at sætte op som Win+Linux-kombinationen (Linux-installeren finder selv Windows-partitionen og installerer en bootloader - en "opstarter") 
- 
Prøv hellere dualboot på en maskine, du kan tåle går i sort først. MacOS er ikke særlig venlig, når den skal dele plads med Linux. Af samme årsag plejer jeg at losse MacOS helt ud, for det er det nemmeste  Det kan godt lade sig at gøre dualboote MacOS+Linux, men det er ikke så nemt at sætte op som Win+Linux-kombinationen (Linux-installeren finder selv Windows-partitionen og installerer en bootloader - en "opstarter") @simonjust @mosgaard Helt sikkert - jeg har købt en ekstra harddisk kun til at tage backup  har godt set at det er noget med at installere en anden bootloader eller whatever, men det virker nu OK overskueligt. Siger jeg med uknægteligt overmod har godt set at det er noget med at installere en anden bootloader eller whatever, men det virker nu OK overskueligt. Siger jeg med uknægteligt overmod 
- 
@simonjust @mosgaard Helt sikkert - jeg har købt en ekstra harddisk kun til at tage backup  har godt set at det er noget med at installere en anden bootloader eller whatever, men det virker nu OK overskueligt. Siger jeg med uknægteligt overmod har godt set at det er noget med at installere en anden bootloader eller whatever, men det virker nu OK overskueligt. Siger jeg med uknægteligt overmod