Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. I morges kl. 9 stod jeg klar i Hasle Bakker til at deltage i Brabrand parkrun - mit første parkrun nogensinde.

I morges kl. 9 stod jeg klar i Hasle Bakker til at deltage i Brabrand parkrun - mit første parkrun nogensinde.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
mastorundk
10 Indlæg 3 Posters 7 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • nerdd@mstdn.socialN This user is from outside of this forum
    nerdd@mstdn.socialN This user is from outside of this forum
    nerdd@mstdn.social
    wrote sidst redigeret af

I morges kl. 9 stod jeg klar i Hasle Bakker til at deltage i Brabrand parkrun - mit første parkrun nogensinde.

Det var 5 km. i kuperet terræn (55 højdemeter) på både grus og asfalt. Der blev advaret om bakkerne ved km 3 og 4.

Jeg disponerede ikke tempoet supergodt, så på de to store bakker blev klaret med maks puls.

Det var vanvittigt hårdt, men også sjovt. Det skal jeg prøve igen 😄

(@folfdk Jeg tør godt kalde den. 4:30/km på en 10’er er ikke realistisk for mig lige nu 😅)

#MastoRunDK

folfdk@helvede.netF gunnar@social.lolG 2 Replies Last reply
    0
    • nerdd@mstdn.socialN nerdd@mstdn.social

Det var 5 km. i kuperet terræn (55 højdemeter) på både grus og asfalt. Der blev advaret om bakkerne ved km 3 og 4.

Jeg disponerede ikke tempoet supergodt, så på de to store bakker blev klaret med maks puls.

(@folfdk Jeg tør godt kalde den. 4:30/km på en 10’er er ikke realistisk for mig lige nu 😅)

#MastoRunDK

folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
      folfdk@helvede.net
      wrote sidst redigeret af

@nerdd

Fedt fedt fedt!

Lækkert med sådan et "rigtigt" race for lige at teste af hvordan man har det med følelsen for tempo osv.

Og 4:45 er sgu ret godt klaret! Det er ca det samme som min hurtigste 5'er nogensinde tror jeg 😊

Men ok, kan godt se at du åbenbart har løbet lidt tættere på dit maks end jeg troede, på de trænings ture du har lagt op 🫣

nerdd@mstdn.socialN 1 Reply Last reply
      0
      • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

@nerdd

Fedt fedt fedt!

Lækkert med sådan et "rigtigt" race for lige at teste af hvordan man har det med følelsen for tempo osv.

Og 4:45 er sgu ret godt klaret! Det er ca det samme som min hurtigste 5'er nogensinde tror jeg 😊

Men ok, kan godt se at du åbenbart har løbet lidt tættere på dit maks end jeg troede, på de trænings ture du har lagt op 🫣

nerdd@mstdn.social
        wrote sidst redigeret af

@folfdk Det var rigtigt fedt at prøve en race-situation, selv om ruten var helt ukendt for mig, og jeg ikke er vant til at pace en 5'er, hvilket jeg også kunne mærke 😅

Jeg er dog også rigtigt godt tilfreds - den officielle tid var faktisk 23:42, så pace var endda 4:44/km.

Ja, der er åbenbart ikke langt fra rimeligt komfortabelt tempo til der, hvor det gør naller for mig 😮‍💨

folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
        0

#MastoRunDK

gunnar@social.lolG This user is from outside of this forum
          gunnar@social.lolG This user is from outside of this forum
          gunnar@social.lol
          wrote sidst redigeret af

@nerdd Godt løbet 💪 (eller skal man bruge 🦵🤔) Bor på anden siden af Jernaldervej og har løbet og gået med barnevogn i disse bakker. De kan godt være hårde 😃

0
          • gunnar@social.lolG gunnar@social.lol

@nerdd Godt løbet 💪 (eller skal man bruge 🦵🤔) Bor på anden siden af Jernaldervej og har løbet og gået med barnevogn i disse bakker. De kan godt være hårde 😃

nerdd@mstdn.social
            wrote sidst redigeret af

@gunnar Tak! 😄 Ja, det er nogle hårde bakker, men det er også et rigtigt pænt område 😍

1 Reply Last reply
            0

@folfdk Det var rigtigt fedt at prøve en race-situation, selv om ruten var helt ukendt for mig, og jeg ikke er vant til at pace en 5'er, hvilket jeg også kunne mærke 😅

Jeg er dog også rigtigt godt tilfreds - den officielle tid var faktisk 23:42, så pace var endda 4:44/km.

Ja, der er åbenbart ikke langt fra rimeligt komfortabelt tempo til der, hvor det gør naller for mig 😮‍💨

folfdk@helvede.net
              wrote sidst redigeret af

@nerdd

Der var faktisk en ting jeg kom til at tænke på som jeg ikke har vendt, og det er hvor længe du har trænet om det her med belastning på led, sener og knogler.

I forhold til at muskler helt sikkert bliver trænet/styrket hurtige end led og sener, så det her med at starte med hårde lange ture er måske, sådan teoretisk set i hvert fald, en ting som det er smart man lige er opmærksom på.

Og det er totalt uefterspurgte råd det her, beklager.
              Da tanken kom ville den ned på papiret 🫣

0

@nerdd

Der var faktisk en ting jeg kom til at tænke på som jeg ikke har vendt, og det er hvor længe du har trænet om det her med belastning på led, sener og knogler.

I forhold til at muskler helt sikkert bliver trænet/styrket hurtige end led og sener, så det her med at starte med hårde lange ture er måske, sådan teoretisk set i hvert fald, en ting som det er smart man lige er opmærksom på.

Og det er totalt uefterspurgte råd det her, beklager.
                Da tanken kom ville den ned på papiret 🫣

nerdd@mstdn.social
                wrote sidst redigeret af

@folfdk I denne omgang har jeg løbet de sidste små to års tid, hvor jeg har bygget op til ca. 25 km om ugen. De sidste tre uger har jeg dog været oppe på 35, 43, 35. Jeg tror dog næste uge bliver lidt af en hvileuge. Når jeg får lyst til at cykle igen, ændrer volumen sig også helt automatisk nedad.

0

@folfdk I denne omgang har jeg løbet de sidste små to års tid, hvor jeg har bygget op til ca. 25 km om ugen. De sidste tre uger har jeg dog været oppe på 35, 43, 35. Jeg tror dog næste uge bliver lidt af en hvileuge. Når jeg får lyst til at cykle igen, ændrer volumen sig også helt automatisk nedad.

folfdk@helvede.net
                  wrote sidst redigeret af

@nerdd

Ah! Det er nok bare fordi jeg ikke har hørt ordentligt efter så!

Jeg ved ikke lige hvor jeg havde fået ideen at du var begyndt at løbe mere her i løbet af foråret, men ikke havde løbet så meget før det...

Så der var en dummebøde til mig, jeg giver kaffe næste gang vi ses 😅

0

@nerdd

Ah! Det er nok bare fordi jeg ikke har hørt ordentligt efter så!

Jeg ved ikke lige hvor jeg havde fået ideen at du var begyndt at løbe mere her i løbet af foråret, men ikke havde løbet så meget før det...

Så der var en dummebøde til mig, jeg giver kaffe næste gang vi ses 😅

nerdd@mstdn.social
                    wrote sidst redigeret af

@folfdk Haha, du skal da ikke stå til ansvar for at holde styr på alle mine løbeture! (det er også først her på det seneste, jeg husker at toot'e om dem alle) 😂

Men det er virkelig pænt af dig at bekymre dig om, jeg er ved at redde mig overbelastningsskader 🙏

0

@folfdk Haha, du skal da ikke stå til ansvar for at holde styr på alle mine løbeture! (det er også først her på det seneste, jeg husker at toot'e om dem alle) 😂

Men det er virkelig pænt af dig at bekymre dig om, jeg er ved at redde mig overbelastningsskader 🙏

folfdk@helvede.net
                      wrote sidst redigeret af

@nerdd

Jeg kommer til at tænke alt for meget over om andre mon ender med at rende ind i problemer, end selv at huske at fokusere på mit eget 😂

1 Reply Last reply
                      0
                      Svar
                      • Svar som emne
                      Login for at svare
                      • Ældste til nyeste
                      • Nyeste til ældste
                      • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.