Jeg er en medlem af en forening, hvor vi kigger på at skifte fra Big Tech til Fri Software :)
-
Jeg er en medlem af en forening, hvor vi kigger på at skifte fra Big Tech til Fri Software

I den anledning har jeg lavet et lille skriv om, hvilke frie værktøjer jeg bruger i andre foreninger.
Skrivet kan findes her: https://write.data.coop/snue/sadan-forlader-din-forening-big-tech
Hvis I finder nogle fejl eller mangler i skrivet, så må I hjertens gerne dele dem med mig

I skal også være velkommen til at dele skrivet med andre, hvis I tror det kunne være gavnligt

@snue Tak for en god tekst.
Jeg har selv været i samme situation, og er begyndt at bruge Delta Chat med flere grupper og foreninger.
Her er en kortfattet præsentation af Delta Chat og en guide til hvordan man kommer igang med at bruge Apps i delta chat, der virkelig gør det til en simpel organiserings schweizerkniv.
-
Jeg har selv været i samme situation, og er begyndt at bruge Delta Chat med flere grupper og foreninger.
Her er en kortfattet præsentation af Delta Chat og en guide til hvordan man kommer igang med at bruge Apps i delta chat, der virkelig gør det til en simpel organiserings schweizerkniv.
Delta chat lyder virkelig til at kunne det hele på den fede måde (minimal base, nem at udvide)

Mit bofællesskab er for nyligt rykket over på signal, og vi har bl.a. en chat til at holde styr på en indkøbsliste - det er lidt klodset

Jeg tror ikke, at jeg får de andre overtalt til at skifte til delta chat lige foreløbig, men jeg kan helt klart se fordelen ved de der apps

Det kunne godt være, at delta chat blev min foretrukne beskedplatform fremover

-
Kan jeg tilføje et link til din (?) tekst om delta chat i mit indlæg ?

Jeg kan se, at alle med linket kan redigere i teksten. Er det med vilje ?

-
Kan jeg tilføje et link til din (?) tekst om delta chat i mit indlæg ?

Jeg kan se, at alle med linket kan redigere i teksten. Er det med vilje ?

@snue Ja gør endelig det.
Du må også meget gerne spidse teksten til
Det er med vilje at nogle nørde ville opdage at der var redigeringsmulighed.
Du kan også sende det til mig, så kan jeg tilføje det.
-
@snue Ja gør endelig det.
Du må også meget gerne spidse teksten til
Det er med vilje at nogle nørde ville opdage at der var redigeringsmulighed.
Du kan også sende det til mig, så kan jeg tilføje det.
Jeg tror måske vi taler forbi hinanden ?

Jeg vil gerne tilføje et link til jeres tekst i min tekst, under afsnittet om delta chat
Jeg kan også tilføje et link til min tekst i jeres tekst, hvis det er det du foreslår

-
Jeg tror måske vi taler forbi hinanden ?

Jeg vil gerne tilføje et link til jeres tekst i min tekst, under afsnittet om delta chat
Jeg kan også tilføje et link til min tekst i jeres tekst, hvis det er det du foreslår

@snue ah. Ja det gør vi
Du er velkommen til at gøre lige hvad du synes er meningsfuldt
-
@snue ah. Ja det gør vi
Du er velkommen til at gøre lige hvad du synes er meningsfuldt
Super

Jeg tilføjer et link til jeres tekst i min tekst

I skal være velkomne til at tilføje et link til mit indlæg i jeres, hvis I føler for det, men jeg tror ikke, at jeg kan få mig selv til det

-
A abekonge@venner.network shared this topic