Så er den ældste på vej hjem fra sit udvekslingsår i Mexico 🥹
-
@MThaastrup helt fuldstændig fantastisk for os, men nok i mindre grad for hende

Hun savner Mexico, vennerne og oplevelsen, hvilket er helt naturligt. Men for nu skal hun umiddelbart bare have tid og ro og lande herhjemme igen. Hun sover stadig, men en tidsforskel på 9 timer indhenter man ikke bare.Vi skal i lufthavnen og hente hendes bagage på et tidspunkt. Den kom ikke med flyet fra Paris i går

@klgn Selvfølgelig, det er jo ligesom det crash, der er efter efterskole. Hun skal lige have lidt tid
️ -
@klgn Selvfølgelig, det er jo ligesom det crash, der er efter efterskole. Hun skal lige have lidt tid
️@MThaastrup nemlig, og alle de andre udvekslingsstudenter i La Paz var europæere, så det er ikke helt håbløst at besøge hinanden en weekend eller så.
Men hun skal helt sikkert tilbage til Mexico mange gange, og jeg skal helt sikkert med en af gangene -
@MThaastrup nemlig, og alle de andre udvekslingsstudenter i La Paz var europæere, så det er ikke helt håbløst at besøge hinanden en weekend eller så.
Men hun skal helt sikkert tilbage til Mexico mange gange, og jeg skal helt sikkert med en af gangene@klgn Fremragende plan!