Kender du det, når du arbejder for #DanskVegetariskForening, men du craver så meget efter grillmad med #kød?https://helvede.net/@aj42/116697156295356695
-
Kender du det, når du arbejder for #DanskVegetariskForening, men du craver så meget efter grillmad med #kød?
https://helvede.net/@aj42/116697156295356695
https://helvede.net/@aj42/116596263887686592 -
Kender du det, når du arbejder for #DanskVegetariskForening, men du craver så meget efter grillmad med #kød?
https://helvede.net/@aj42/116697156295356695
https://helvede.net/@aj42/116596263887686592@pelle ved du hvad, Pelle? Sådan et genopslag af noget privat og at sætte det sammen med forfatterens arbejde er så meget den vibe mange af os her på mastodon platform skred fra ovre på x, og på facebook. 🤮🤮
-
@pelle ved du hvad, Pelle? Sådan et genopslag af noget privat og at sætte det sammen med forfatterens arbejde er så meget den vibe mange af os her på mastodon platform skred fra ovre på x, og på facebook. 🤮🤮
-
@infonauten @pelle ja, det er dårlig stil. Men nu er verden udenfor Helvede også lidt anderledes

-
P pelle@veganism.social shared this topic
-
@infonauten @pelle ja, det er dårlig stil. Men nu er verden udenfor Helvede også lidt anderledes

@aj42 og blokeringsknappen er opfundet. Og vi kan gå videre i vores liv.

-
@aj42 og blokeringsknappen er opfundet. Og vi kan gå videre i vores liv.

@infonauten ja.
-
@pelle ved du hvad, Pelle? Sådan et genopslag af noget privat og at sætte det sammen med forfatterens arbejde er så meget den vibe mange af os her på mastodon platform skred fra ovre på x, og på facebook. 🤮🤮
@aj42 @pelle Det er bare legitim kritik af NGO'ers hykleri. Du kunne jo prøve at forholde dig til kritikken i stedet for at klage over "viben"? I vil aldrig synes, "viben" er god, når I føler jer ramt.
Kan du se noget mærkeligt i, at en ansat hos Dansk VEGETARISK Forening skriver offentligt, at de craver KØD? Lidt ligesom hvis en fra Red Barnet sagde "nu skal jeg hjem og slå mine børn".