Det er mandag
-
#engodting er, at jeg har ferie fra fredag (ganske vist kun uge 28 med, og så igen fra uge 30, men alt tæller)
- og Michelle og jeg skal i Djurs Sommerland med venner lørdag, som vi ikke har set i næsten et år, selvom de bor lige rundt om hjørnet (drengen, altså Michelles ven, har haft det meget hårdt i 2. klasse, så han har ikke kunnet magte at ses - og hans mor derfor heller ikke - men NU er det ferie, og så kan de, og vi glæder os helt vildt 🥹)
Orv, det lyder hårdt for dem, men godt de kan finde tiden nu til at have sådan en dejlig ferie aftale med jer!
-
Orv, det lyder hårdt for dem, men godt de kan finde tiden nu til at have sådan en dejlig ferie aftale med jer!
@folfdk Det er enormt hårdt.
Folkeskolens ressourcepres betyder, at nogle elever slet ikke gribes - han er en af dem. Fordi han er virkelig højtbegavet, og de slet ikke har ressourcerne til et barn, der kræver forklaringer, logik og udfordringer på et helt andet niveau.
-
Det er mandag
Det er sommer
Der er garanteret #EnGodTing du kan se frem til i denne uge!
Har du lyst til at dele?
Jeg starter: jeg glæder mig til denne weekend hvor Copenhagen Jazz Festival starter og jeg skal høre lidt forskelligt god musik
Dette indlæg er slettet! -
Det er mandag
Det er sommer
Der er garanteret #EnGodTing du kan se frem til i denne uge!
Har du lyst til at dele?
Jeg starter: jeg glæder mig til denne weekend hvor Copenhagen Jazz Festival starter og jeg skal høre lidt forskelligt god musik
@folfdk Fra midten af denne uge låner vi gæsteværelset ud til vores venner, der normalt bor i Sydkorea. De skal på Roskilde Festival.
Vi har ikke ferie endnu, men så får vi lige set dem i hvert fald lidt.
#engodting