Consent-O-Matic
-
Consent-O-Matic
Hold da op det er smart - kendte ikke til denne automatiske cookie-consent-udfylder. Lavet af folk på Aarhus Universitet. Respekt!
Den er skøn! Jeg har den ikke længere, fordi den ikke dækker Vivaldi. Jeg håber, den på et tidspunkt udstrækkes til nogle af de nyere browsere.
-
S suneauken@mastodon.world shared this topic
-
Den er skøn! Jeg har den ikke længere, fordi den ikke dækker Vivaldi. Jeg håber, den på et tidspunkt udstrækkes til nogle af de nyere browsere.
@SuneAuken jeg har lige installeret den i Vivaldi @jeppe
-
Consent-O-Matic
Hold da op det er smart - kendte ikke til denne automatiske cookie-consent-udfylder. Lavet af folk på Aarhus Universitet. Respekt!
@jeppe
Tak for linket - havde ikke set den.
Jeg har/prøver nogle forskellige gennem tiderne, nu prøver jeg også denne. -
Consent-O-Matic
-
@SuneAuken jeg har lige installeret den i Vivaldi @jeppe
-
F folfdk@helvede.net shared this topic
-
@SuneAuken @jeppe
Man kan installere extensions fra chrome webstore: https://chromewebstore.google.com/category/extensions - har også Zotero som jeg ikke kan leve uden -
-
@SuneAuken @tryberg @jeppe vivaldi er mig bekendt chromium baseret det samme er feks brave.
-
@SuneAuken @tryberg @jeppe vivaldi er mig bekendt chromium baseret det samme er feks brave.
-
-
-
J jwcph@helvede.net shared this topic
N niels@social.data.coop shared this topic
-
Consent-O-Matic
@jeppe Fedest - tak for den.
-
S simonjust@mstdn.dk shared this topic