Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. #Havehøst uge 21. Når folk planlægger et ophold i DK (fx under en PhD) anbefaler jeg dem altid at komme hertil i maj.

#Havehøst uge 21. Når folk planlægger et ophold i DK (fx under en PhD) anbefaler jeg dem altid at komme hertil i maj.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
havehost
2 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • pms@cupoftea.socialP This user is from outside of this forum
    pms@cupoftea.socialP This user is from outside of this forum
    pms@cupoftea.social
    wrote sidst redigeret af

#Havehøst uge 21. Når folk planlægger et ophold i DK (fx under en PhD) anbefaler jeg dem altid at komme hertil i maj. Alle man møder er glade i låget fordi vi har overlevet vinteren og sommeren har ikke skuffet endnu. Det bliver lysere og varmere og ting(tm) er ikke for sent endnu. Nu er min have fuld af løfter og forventninger. Måske bliver det i år jeg kan høste den allerførste valnød af det allerførste træ jeg plantede i Skovhaven i 2020? Måske er kan jeg smage den første figen af den stikling jeg hentede hos haveven i Viborg i 2023? Hver dag går jeg forbi mine to ferskentræer og checker at de ikke har smidt alle de små dunede frugtanlæg endnu. Det kommer jeg til at få mange timers fornøjelse af inden jeg måske endda kommer til at smage en fersken.

pms@cupoftea.socialP 1 Reply Last reply
    1
    0
    • pms@cupoftea.socialP pms@cupoftea.social

#Havehøst uge 21. Når folk planlægger et ophold i DK (fx under en PhD) anbefaler jeg dem altid at komme hertil i maj. Alle man møder er glade i låget fordi vi har overlevet vinteren og sommeren har ikke skuffet endnu. Det bliver lysere og varmere og ting(tm) er ikke for sent endnu. Nu er min have fuld af løfter og forventninger. Måske bliver det i år jeg kan høste den allerførste valnød af det allerførste træ jeg plantede i Skovhaven i 2020? Måske er kan jeg smage den første figen af den stikling jeg hentede hos haveven i Viborg i 2023? Hver dag går jeg forbi mine to ferskentræer og checker at de ikke har smidt alle de små dunede frugtanlæg endnu. Det kommer jeg til at få mange timers fornøjelse af inden jeg måske endda kommer til at smage en fersken.

pms@cupoftea.social
      wrote sidst redigeret af

Meget skal gå galt før jeg går glip af fx fuglekirsebær eller honningbær. Det er lidt trist at jeg skal være væk fra haven i hele 6 dage pga. arbejdsrejse nu, og at det første honningbær var begyndt at blåne i morges. Men det er ikke værre end fuglene kan holde busken ren for mig og så må jeg ind i kampen når jeg kommer hjem. Der er ingen grund til panik, jeg har mange forskellige sorter spredt på forskellige mikroklimaer der skal nok blive en håndfuld blå modne honningbær til mig også.

1 Reply Last reply
      0
      • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net shared this topic
      Svar
      • Svar som emne
      Login for at svare
      • Ældste til nyeste
      • Nyeste til ældste
      • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.